حوزه دولت را در رفع مشکلات همراهی می کند 93/02/12

http://bushehri.net/images/01/20/bosheri.lll_208563.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: حوزه، مراجع و علما، دولت را در رفع مشکلات مردم همراهی می کنند و در این عرصه کوتاهی نخواهند کرد. 

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور  در دیدار وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار داشتند: هر قدر دولت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت معنویت و حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد حوزه های علمیه، مراجع و علما همراهی خواهند کرد و دعا گوی دولت هستند.

مدیر حوزه های علمیه کشور بیان داشتند: مدیران دولتی که در راس تصمیم گیری های کلان کشوری هستند با تلاش در راستای خدمت به مردم گام های بلندی بردارند و با پشتوانه توکل بر خدا، مشکلات را مرتفع سازند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزودند: مردم ولی نعمت ما هستند و اگر دولتی از حمایت مردم برخوردار باشد تهدیدها کار ساز نخواهد بود، ضمن اینکه مردم کشورمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها وارد میدان شده و از دین و نظام دفاع کرده اند.

آیت الله حسینی بوشهری، خواستار تقویت زیرساخت های فضای مجازی در قم شدند و بیان داشتند: 150 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی حوزه های علمیه در قم فعال است که نیازمند انتقال اطلاعات و مباحث علمی و دینی به سایر جهان است.

ایشان افزودند: طلاب غیر ایرانی در حوزه علمیه قم مشغول به تحصیلات علوم دینی هستند و با تقویت ارتباطات و اینترنتی می توانند در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه دادند: حوزه های علمیه نسبت به سال های پیش تغییر و تحول بسیاری کرده است و در احیاگری مکتب اهل بیت(ع) پیشتاز عمل کرده است.

در این دیدار  دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گزارشی از عملکرد دولت جدید ارایه کرد.

Please publish modules in offcanvas position.