حوزه و دانشگاه نگاه‌های راهبردی رهبری را نشناخته است93/07/09

http://www.bushehri.net/images/0000/2/802a9daf23bff040c546f525d4bd22bc_L.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به اینکه وظیفه ما لبیک به ندای رهبری است، فرمودند: معتقدیم آنچه را که رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حوزه‎های علمیه می‎فرمایند، باید اطاعت شود و لازم الاجراست.  

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در دیدار با اعضای مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کشور و اعضای دبیرخانه حوزوی این مرکز در قم، اظهار داشتند: خداوند متعال را شاکریم که در عصری زندگی می‎کنیم که رهبری فرزانه با نگاه و اندیشه‎ای بنیادین حضور دارند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: تفکر ایشان تمدن ساز بوده و در قرن اخیر کمتر سابقه داشته که چنین شخصیتی با این نگاه بلند و سازنده داشته باشیم.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور ابراز داشتند: سیاست های ابلاغی رهبری، راهبردهای بسیار مهمی است که متأسفانه حوزه، دانشگاه و جامعه هنوز به این جایگاه بلند و رفیع این نوع نگاه‎ها پی نبرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کردند: موضوع الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اهدافی که در دستور کار دارد، بسیار مهم و اساسی است و باید از ظرفیت های موجود در تحکیم و تقویت آن استفاده کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وظیفه ما لبیک به ندای رهبری است، خاطرنشان ساختند: ما معتقدیم آنچه را که رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم و غیرمستقیم به حوزه‎های علمیه می‎فرمایند، باید اطاعت شود و لازم الاجراست.

 آیت الله حسینی بوشهری در پایان بیان داشتند: آنچه را که در توان مرکز مدیریت حوزه‎های علمیه است را برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بسیج کرده و آماده کمک و همکاری هستیم.

Please publish modules in offcanvas position.