حوزه و روحانیت زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر‌(عج) هستند93/03/12

http://www.bushehri.net/images/0000/2/boshehri_l92ll_151130.jpg مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این که مراجع و علما پیشگامان راه اندازی رشته های تخصصی حوزه هستندفرمودند: حوزه باید علاوه بر سامان دادن خود در عرصه‌های علمی به نیازهای جامعه جهانی نیز توجه داشته باشد و در مقابل هجمه‌ها بایستد. 

حضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته» ظهر امروز در اجلاسیه اساتید مراکز تخصصی حوزه فرمودند: اکنون یک شرایط استثنایی در حوزه بوجود آمده است که خوشبختانه مراجع عظام و علما نیز پیشگامان این وضعیت هستند؛ زیرا مراکز و گروه‌های تخصصی علمی در حوزه فعال شده‌اند و در راستای پاسخ دادن به نیازهای روز فعالیت می‌کنند.

ایشان با اشاره به اهتمام علمای در رابطه با رشته های  تخصصی اظهار داشتند: حوزه امروز باید توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور بگذارد؛ حوزه باید علاوه بر سامان دادن خود در عرصه‌های علمی به نیازهای جامعه جهانی نیز توجه داشته باشد و در مقابل هجمه‌ها بایستد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور یادآور شدند: حوزه و روحانیت زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر‌(عج) هستند و دشمن امروز نیز با تمام توان در مقابل این هجمه‌ها ایستاده است، ولی خوشبختانه با بضاعت خود توانسته جلوه‌های روشنی از معارف اسلامی را ارائه کرده و موانع جدی‌ بر سرراه  دشمنان قرار دهد.

Please publish modules in offcanvas position.