خدا ترسی از ویژگی های اصلی مبلغ است92/08/13

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zaman%2022.jpegنماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري روز یک شنبه طی سخنانی  با بیان اینکه در طول سال باید خوراک مناسب تبلیغاتی برای مبلغ فراهم باشد، بیان داشتند: در طول سال باید شرایط لازم برای مطالعه مبلغ و آگاهی وی از مسائل روز و آسیب ها فراهم شود که این امر از سوی سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود.
حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  با اشاره به اینکه مبلغان باید از عاشورا و درس های آن برای مخاطبان سخنرانی کنند، عنوان داشتند: گذشت، ایثار، فداکاری، عمل به تکلیف و خدا ترسی از ویژگی های اصلی مبلغ است.
عضو هيات امناء جامعه المصطفي فرمودند: در هیچ دینی مانند شیعه فرصت تبلیغ برای مبلغان وجود ندارد و مبلغان شیعه باید از این فرصت ها استفاده لازم را داشته باشند.
معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم  افزودند: استمرار دعوت، خلوص، اطمینان از پیام ابلاغی دین و عمل قبل از گفتار از مهمترین ضروریاتی است که آیات و روایات اسلامی بر آن تاکید دارند.
ایشان افزودند: امروز با بدعت های بسیاری مواجه ایم که گاهی با عرفان های کاذب و گاهی با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و ناشیانه تبلور می یابد، اگر بدعت ها در جامعه پیدا شد روحاینت باید سینه سپر کند و بی تفاوت نباشد.
آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: ما تافته جدابافته از مردم نیستیم و بایستی ارتباط بسیار قوی و مستحکم با مردم ایجاد کنیم. چراکه حوزه های علمیه برای ارتقاء و اقتدار خود نیازمند ارتباط قوی با مردم هستند.
ایشان افزودند: در دوران دفاع مقدس مردم ما فداکاری و ایثار بسیار از خود نشان دادند که به دلیل آن بود که مردم روحانیت را فدایی دین دیدند، لذا طلاب و روحانیون ما باید تلاش کنند این اعتماد عمومی که سرمایه ارزشمند روحانیت است را حفظ کنند.
این مسوول بلند پایه حوزه علمیه کشور اظهار داشتند: طلاب باید شرایط زمان و مقتضایات را بشناسند، رویدادها نو به نو می شوند و طلاب باید در میدان مانده و نسبت به نظام اسلامی و شرایط جامعه بی تفاوت نباشد

Please publish modules in offcanvas position.