خدمات مسئولان در دوران مسئولیت توفیق و ماندگار است92/05/22

http://h-bushehri.ir/images/zaman/308656.jpgنماینده مردم استان بوشهردر مجلس خبرگان رهبری فرمودند: خدمات مسئولان در دوران مسئولیت توفیق و موهبت الهی است و مسئولان باید به گونه ای عمل کنند تا عملکردشان ماندگار شود.

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر ديروز در نشست با استاندار، معاونین و مدیران ستادی استانداری بوشهر با قدردانی از خدمات استاندار و مسئولان استان بوشهر اظهار داشتند: ظرفیت های استان بوشهر به گونه ای است که توجه ویژه به آنها با برنامه ریزی  کارشناسانه می تواند استان را از جهات گوناگون متحول کند.
ايشان با بیان اینکه خدمات استاندار و مسئولان استان در راستای رفع مشکلات مردم و رسیدگی به عمران و آبادانی استان جای قدردانی دارد فرمودند: هرچند خدمات قابل توجهی در استان در ابعاد گوناگون شده است ولی وجود ظرفیت ها و امکانات استان طوری است که با توجه به آنها می تواند استان را متحول کند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری به خدمات ارائه شده به زلزله زدگان دشتی پرداختند و فرمودند: خدمات عرضه شده به مردم زلزله زده دشتی قابل تقدیر و سپاسگزاری است که با مدیریت استاندار بوشهر خدمات شایانی به مردم مصیبت دیده شد.
آيت الله حسینی بوشهر افزودند: آسیب دیدگان از زلزله هرچند صدمات قابل توجهی دیدند ولی خدمات ارائه شده به آنان توانست بخشی از آلام مردم رنج کشیده را تسکین دهد.
ايشان با بیان اینکه گام های بسیار خوبی در رفع مشکلات و خدمات رسانی به مردم برداشته شده است فرمودند: ظرفیت های استان بوشهر زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان در ابعاد گوناگون فراهم کرده است که شرائط انجام شده در این راستا قابل قبول و تقدیر است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری همچنین بر توجه به مناطق محروم و محرومین تاکید کردند و فرمودند: با وجود ظرفیت ها در استان بوشهر نباید هیچ نقطه محرومی و یا فرد محروم وجود داشته باشد.

Please publish modules in offcanvas position.