خدمت به قم خدمت به جهان اسلام است/حوزه آماده همکاری با مسئولین شهری است94/10/01

http://bushehri.net/images/banners/102/5/index.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: آماده هستیم تا در فضای صمیمی با مسئولین شهری و شهرداری قم، همه مشکلات و موانع شهری قم را به حداقل برسانیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» دیروز در دیدار شهردار و جمعی از مسئولین شهری قم که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شد، به تبیین اهمیت خدمت به شهر قم و لزوم برنامه ریزی صحیح جهت محرومیت زدایی از این شهر مقدس پرداختند.

ایشان در ابتدا با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) بخشی از مشکلات کلانشهر قم را مربوط به ساختار فیزیکی و بنای اولیه قم دانستند و فرمودند: متاسفانه قم از اول به عنوان یک شهر، پایه گذاری نشده بود و از همان ابتدای شکل گیری با یک چینش و ساختار منظم شکل نگرفت، لذا بخشی از مشکلات قم مربوط به این مسئله می باشد.

مدیر حوزه های علمیه کشور با تقدیر از زحمات شهرداری قم در رفع محرومیت و ایجاد آبادانی و اصلاح در شهر قم، خدمت به شهر کریمه را خدمت به کشور، آبروی نظام و جهان اسلام دانستند و ابراز امیدواری کردند:با تلاش ها و پیگیری های مداوم همه مسئولین قم شاهد آبادانی و رونق بیشتر در این شهر باشیم، چرا که رسیدگی به قم مربوط به یک مجموعه خاص نیست بلکه رسیدگی به کشور، آبروی نظام و رسیدگی به جهان اسلام است.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان با اعلام آمادگی حوزه در جهت تعامل بیشتر با مسئولین شهری قم تاکید کردند: ما آمادگی کامل داریم تا در یک فضای صمیمی و خوبی با مسئولین شهری و شهرداری قم، همه مشکلات و موانع شهری قم را به حداقل برسانیم و در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

Please publish modules in offcanvas position.