خدمت رساني به زائران بيت الله الحرام با قوت ادامه يابد94/07/11

http://bushehri.net/images/boshehri_l93227_211898.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» فرمودند: خدمت رساني به زائران بيت الله الحرام با قوت ادامه يابد.

نماينده مردم شريف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در مراسم جشن عيد غدير و در جمع كاركنان بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت با تبريک عيدالله الاكبر، عيد غدير را به پيشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري و ملت بزرگ ايران به ويژه زائران بيت الله الحرام تبريك گفتند و خاطر نشان ساختند: خدمتگزاري به زائران سرزمين وحي سعادتي بزرگ است كه نصيب انسان مي شود.

ایشان از تلاش هاي صادقانه اعضاي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت در خدمتگزاري به ضيوف الرحمان تقدير كردند و خطاب به آنان اظهار داشتند: تلاش و فداكاري شما را در حوادث پيش آمده از نزديك شاهد بودم و به يقين اين مجاهدت ها در نزد خداوند متعال بي اجر نخواهد بود.

جانشين سرپرست حجاج ايراني، علو درجات براي جانباختگان حادثه منا و مسجدالحرام و صبر جميل را براي بازماندگان از خداوند مسئلت نمودند و افزودند: بايد خدمت رساني به زائران بيت الله الحرام تا پايان موسم حج با قوت ادامه يابد.

Please publish modules in offcanvas position.