خروجی حوادث غزه قهرمانی و پیروزی برای ملت فلسطین و مقاومت بود93/06/09

http://www.bushehri.net/images/busshehri/zooo%202.jpgحضرت آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در غزه بیان داشتند: خروجی حوادث غزه قهرمانی و پیروزی برای ملت فلسطین و مقاومت بود؛ چرا که کشتن زن و کودک در جهان امروز پیروزی تلقی نمی‌شود.

ایشان تصریح کردند: اهداف اسرائیل غاصب از حمله به سرزمین‌های اشغالی خلع سلاح مردم فلسطین، جلوگیری از شلیک موشک‌ها، ویران کردن تونل‌ها، شکستن اراده مردم و تنگ‌تر کردن محاصره بود که به هیچ یک از این خواسته‌های خود نرسید.

 مدیر حوزه‌های علیمه سراسر کشور با اشاره به این‌که آتش بس سبب ننگ و شکست رژیم صهیونیستی شد، تأکید کردند: برخی از مسؤولان این رژیم اعتراف می‌کنند که این آتش بس ننگی برای اسرائیل غاصب است؛ به تعبیر خودشان رژیم صهیونیستی در اوج ضعف شکست خورد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به سالروز بانکداری اسلامی نیز خاطرنشان کردند: بانک‌ها نباید به صورت بنگاه اقتصادی باشند بلکه رسالت آن‌ها باید رونق تولید باشد که متأسفانه در هر دو موارد می‌لنگنند.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان به هفته حج اشاره کردند و این فریضه الهی را از جمله مهم‌ترین ارکان اسلام دانستند و بیان داشتند: حج افزون‌بر بعد اجتماعی بعد سیاسی نیز دارد که بعد سیاسی آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفت.

 

Please publish modules in offcanvas position.