دیدار شهردار قم با آیت‌الله حسینی بوشهری

 

 

 

محمد دلبری، شهردار قم به همراه جمعی از معاونان خود در هشتمین روز از سال نو با حضور در منزل «آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و امام جمعه قم با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

شهردار قم در این دیدار اظهار داشت: نوروز امسال شاهد کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم و دلیل این امر بهره‌برداری از پارکینگ زائر با ظرفیت 2020 خودرو است که رضایت شهروندان و مسافران را درپی داشته است.

وی با تأکید بر تلاش همه مدیران و دستگاه‌ها برای تحقق منویات رهبری خاطرنشان کرد: شهرداری قم در همین راستا اقدام به کاهش بودجه جاری تا میزان 16 درصد و افزایش هزینه‌های عمرانی تا 84 درصد کرده است تا به وسیله کسب رضایت عمومی، در خلق حماسه اقتصادی و سیاسی سهیم باشد.

دلبری تصریح کرد: همه اداره‌ها و نهادها از جمله دستگاه‌های نظارتی باید شعارهای سالی که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند را سرلوحه عملی کارها قرار داده و همه سیاست‌ها را با توجه به رهنمودهای ایشان تعیین کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور نیز طی سخنانی با اشاره به رویکرد مذهبی مدیران شهرداری قم عنوان کرد: باید الگویی برای اجرای طرح‌های مذهبی و تمدن‌سازی دینی مدنظر رهبر معظم انقلاب در قم ایجاد شود.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه ثبات مدیریتی در توسعه و آبادانی شهر تأثیرگذار است، افزود: تغییرات سریع مدیریتی ممکن است، رها شدن برخی امور را درپی داشته باشد که این امر به ضرر مردم است؛ مدیری که ابتدا آسیب‌شناسی کرده و نیازها را دریافته، برای اصلاح امور به زمان نیاز دارد.

Please publish modules in offcanvas position.