کشور از بداخلاقی‌های انتخاباتی ضربه خورده ‌است 92/03/02

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/20135112172040a.jpg.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر ایجاد فضایی آرام برای برگزاری انتخابات گفت: آنچه طی سال‌های اخیر شاهد آن بودیم بداخلاقی‌های انتخاباتی است و در این زمینه ضرباتی خورده‌ایم و رفتارهایی دیده‌ایم که هیچ تناسبی با انقلاب و دین نداشتند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اتنخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه جاری و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها اظهارداشت: دنیا فعالیت‌های ما را در این عرصه زیر نظر دارد و دوست و دشمن رفتارهای ملت و مسئولان را رصد می‌کنند و اگر ناهنجاری‌هایی در این میان دیده شود موجب ناراحتی دوستان خواهد شد.

معاون جامعه مدرسین با تاکید بر ایجاد فضایی آرام برای برگزاری انتخابات گفت: آنچه طی سال‌های اخیر شاهد آن بودیم بداخلاقی‌های انتخاباتی است و در این زمینه ضرباتی خورده‌ایم و رفتارهایی دیده‌ایم که هیچ تناسبی با انقلاب و دین نداشتند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت بصیر ایران مهمترین استوانه و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و همیشه با استعانت از خداوند متعال و منّویات مقام معظم رهبری حساس ترین رویدادها را با گام‌هایی استوار از گذشته و محکم‌تر برداشته‌اند و امسال نیز حماسه سیاسی عظیمی را در خاطرها برجا خواهند گذاشت.

 

Please publish modules in offcanvas position.