زيرساخت‌های گسترش پيام‌های مذهبی و دينی تقويت شود 92/03/09

http://h-bushehri.ir/images/zaman/2034_thumbzoom.jpgمدير حوزه‌های علميه بر تقويت زيرساخت‌های زيربنايی مخابرات و ارتباطات پيام‌های مذهبی و دينی و توليد محتوا را به سراسر جهان تأكيد كرد.آيت‌الله سيدهاشم حسينی‌بوشهری، مدير حوزه‌های علميه سراسر كشور در ديدار مدير عامل شركت مخابرات با وی گفت: لازم است به‌جای مسافرت‌های فيزيكی افراد به كشورهای مختلف با استفاده از امكانات نرم‌افزاری و تقويت زيرساخت‌های زير بنايی مخابرات و ارتباطات پيام‌های مذهبی و دينی و توليد محتوا را به سراسر جهان گسترش دهيم.

وی تلاش‌های صورت گرفته در زمينه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت‌های پس از پيروزی انقلاب اسلامی را مثبت ارزيابی كرد و افزود:

می­توان از ظرفيت شهر قم و حوزه علميه اين شهر با استفاده از زيرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات باورهای دينی و مذهبی را به اقصی نقاط جهان گسترش داد.

آيت‌الله حسينی‌بوشهری نگاه ويژه وزير ارتباطات و فناوری اطلاعات را به شهر قم ستود و اظهار اميدواری كرد كه از بسترهای موجود شهر قم در زمينه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بسط و تعميق فرهنگ اهل ‌بيت(ع) استفاده شود.

وی اضافه كرد: با افزايش ظرفيت فناوری اطلاعات و ارتباطات در قم زمينه گسترش باورهای اعتقادی و مذهبی برای جهان اسلام فراهم می‌شود.

مديرعامل شركت مخابرات استان قم هم در اين ديدار با اشاره به ظرفيت‌های ارتباطی موجود در قم تصريح كرد: شركت مخابرات استان قم می‌تواند با استفاده از اين امكانات پيام معنويت و محتوای روحبخش اسلام و معارف حقه اهل‌ بيت(ع) به سراسر جهان انتقال دهد كه اين امر مستلزم همكاری و همراهی حوزه‌های عمليه است.

Please publish modules in offcanvas position.