نامزدهای انتخابات به دور از سیاه‌نمایی در تراز نظام اسلامی رفتار کنند 92/03/11

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/hos%20-%20ET.jpgآیت الله حسینی بوشهری امام جمعه قم با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، نامزدهای ریاست جمهوری را از سیاه‌نمایی برحذر داشت و به آنان توصیه کرد که بیش از توان خود وعده ندهند و رسیدگی به قشر مستضعف را در اولویت‌ بدانند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با توصیه نامزدهای انتخاباتی مبنی بر این‌که بیش از توان خود وعده ندهند، ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی سیاه‌نمایی نکنند و بدانند که مردم بصیر و هوشیار هستند و اگر بعدها غیر از وعده‌هایی که داده‌اند، عمل کنند، مردم نسبت به آنان بی‌اعتماد خواهند شد.

وی با اشاره به این‌که ممکن است برخی از افراد نسبت به حضور نیافتن کاندیدای مورد نظر خود گلایه داشته باشند، اظهار کرد: جای مطرح کردن این گلایه‌ها در روزهای سرنوشت‌ساز ملت ایران نیست، نباید با انقلاب و نظام اسلامی قهر کرد، باید توجه داشت اساس نظام اسلامی، رهبری و آرمان‌های امام(ره) برای ما از همه چیز مهم‌تر است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مردم به سراغ انتخاب اصلح بروند، کسانی که توکلشان به خدا بیشتر است و کسانی که کارنامه درخشانی می‌توانند ارائه دهند، و کسانی که در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و توان مدیریت کلان دارند و بتوانند ارائه طرح و برنامه کنند.

وی با بیان این‌که نگاه به قشر مستضعف جامعه باید یکی از اولویت‌های کاندیداهای ریاست جمهوری باشد، اظهار کرد: کاندیداها اسراف و تبلیغات بیش از حد نکنند، متناسب و در تراز نظام اسلامی حرکت کنند و بی‌جهت کسی را به رهبری منتسب نکنند، این وظیفه مردم است که بررسی کنند و ببینند که کدام یک به نظر رهبر معظم انقلاب نزدیک‌تر است.

آیت‌الله حسینی بوشهری انتخابات را آزمون بزرگی خواند و خاطرنشان کرد: ما با خون شهدا بیعت کرده‌ایم و اگر بخواهیم این بیعت را عملی کنیم باید در مسیر انقلاب پیش برویم و پیش رفتن در مسیر انقلاب یعنی در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده بیابیم.

 

Please publish modules in offcanvas position.