دست استکبار در انفجارهاي عراق ديده مي‌شود 92/03/11

http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/11459_thumbzoom.jpgامام جمعه قم  با اشاره به تلاش‌هاي دشمن عليه انتخابات رياست جمهوري فرمود: دشمنان انقلاب و کانون‌هاي قدرت و ثروت بايد توجه داشته باشند که ملت ايران آبديده است و دشمن را خوب مي‌شناسد و با مسائلي مانند دموکراسي و غرب فريب آنان را نمي‌خورد، زيرا مي‌داند اين امور ادعايي بيش نيست.

مدير حوزه‌هاي علميه سراسر کشور با بيان اين‌که غرب در مسائل بسياري مانند گوانتانامو و مسلح کردن تروريست‌ها در سوريه کارنامه ضدحقوق بشري بر جاي گذاشته است، ادامه داد: لازم نيست دشمنان براي ملت ايران نسخه بپيچند، آنان در روز 24 خرداد شاهد حماسه حضور ملت ايران خواهند بود.

وي با اشاره به ديدار رهبر معظم انقلاب با نمايندگان مجلس خاطرنشان کرد: نمايندگان قانوني را در مجلس تصويب کنند که در جهت تسهيل مشکلات مردم و رفع بيکاري باشد، البته مواضع انقلابي مجلس بسيار خوب بود.

آيت‌الله حسيني بوشهري با اظهار نگراني از انفجارهاي اخير عراق ادامه داد: دست استکبار و کشورهاي حامي استکبار در انفجارهاي عراق ديده مي‌شود، هوشمندي مردم عراق بالا رفته است و مرجعيت در عراق حرف آخر را مي‌زند و دشمنان ناکام خواهند بود.

امام خميني ثابت کرد که بدون تکيه به غرب و شرق مي‌توان کشور را اداره کرد

وي با گراميداشت ايام رحلت امام خميني(ره) خاطرنشان کرد: امام(ره) احياگر بود و توانست ملتي را که تحقير شده بود را در سطح جهان مطرح کند، امام(ره) با زهد و ساده‌زيستي بزرگترين الگو براي ملت ايران بود، وي ثابت کرد که مي‌توان به اسلام تکيه کرد و نه به شرق و نه به غرب وابسته بود.

Please publish modules in offcanvas position.