مردم در حماسه ۲۴خرداد پیروز میدان هستند92/03/14

http://www.h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/252.JPGنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بزرگترین حماسه سیاسی ملت ایران در ۲۴خرداد رقم می خورد و این بار هم مردم این سرزمین پیروز میدان خواهند بود.
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز سه شنبه در آیین سالگرد ارتحال امام راحل در مصلی نماز بوشهر افزودند: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب خواری و شكست دشمنان نظام در مقابل اراده آهنین ملت ایران می شود.
وی بیان كرد: با این حضور ضمن اینكه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیك گفته می‌شود، دشمنان نیز در برابر ملت ایران احساس كوچكی و ضعف می‌كنند.
آیت الله حسینی بوشهری اظهار كرد: حضور پرشور مردم ایران در آیین سالگرد امام راحل بعد از گذشت ۲۴ سال بیانگر عشق و علاقه ملت وفادار ایران به بنیانگذار انقلاب اسلامی است.امام راحل به عنوان یك شخصیت جهانی منحصر به فرد است كه روز به روز عشق و علاقه به ایشان بیشتر می‌شود.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت:اگر چه امروز امام در میان ما نیست اما حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان شخصیتی بزرگ كه همان صلابت، عظمت و اقتدار امام را داراست و بعنوان خلف صالح ایشان در میان ماست.
وی تاكید كرد: این رابطه صمیمی و قلبی میان ملت، امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی شكست نهایی استكبار جهانی را رقم می زند.
در ادامه این آیین مردم استان بوشهر با برگزاری آیینهای سنتی عزاداری سالگرد ارتحال امام راحل را گرامی داشتند.

 

Please publish modules in offcanvas position.