نباید درباره خدمات دولت‌های گذشته سیاه‌نمایی شود 92/03/18

http://h-bushehri.ir/images/zamanm/12045.jpgنماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری  فرمودند: ایجاد امید در دل مردم باید مدنظر کاندیداها باشد نه اینکه درباره کارهای بزرگ انجام شده سیاه‌نمایی شود.

 

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصرجمعه در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر با بیان اینکه برای کاندیداهای ریاست جمهوری فرصتی مناسب و برابر فراهم شده است تاکید کردند: در هر سیستم و نظامی تنگناهایی وجود دارد و کاندیداها این مشکلات را باید بدون سیاه‌نمایی، برای حل مشکلات برنامه‌های خود را مطرح کنند.

 

وی با بیان اینکه دوستان و دشمنان این برنامه‌ها را رصد می‌کنند افزود: باید اظهارنظر کاندیداها بگونه‌ای مطرح شود که مورد سوء‌استفاده دشمنان قرار نگیرد.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آستانه 24 خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قراردارد افزود: ایران اکنون در شرایط حساس جهانی قراردارد باید کاندیداهای ریاست جمهوری  از فرصتی که صداو سیما برای آنان فراهم کرده است استفاده بهینه کنند.

 

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرنگاران رهبری تصریح کرد: روز 24 خرداد جمعه هفته آینده انتظار می‌رود ملت ایران با حضوری با شکوه در پای صندوق‌های اخذ رای یک بار دیگر اراده خود را در این عرصه مهم سیاسی نشان دهند و مقتدرانه در سرنوشت کشور مشارکت کنند.

 

وی همچنین با اشاره به نتایج سفر سه روزه خود به استان اضافه کرد: در این سفر ضمن اینکه فرصت دیدار با اقشار مختلف مردم فراهم و سالگرد ارتحال امام راحل(ره) و آیین گرامیداشت 15 خرداد با حضور گسترده مردم استان بوشهر مراسمی برگزار شد، حضور باشکوه مردم در این آیین‌ها هم نشان از عشق و ارادت مردم به امام راحل، رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه داشت.

 

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به نشست با اعضای هیات‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر فرمود: دست اندر کاران انتخابات در استان بوشهر همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور را فراهم کرده‌اند و مردم استان نیز با درایت و بصیرت و برای لبیک گفتن به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه سیاسی هستند.

Please publish modules in offcanvas position.