مدير جديد حوزه علميه استان مرکزي منصوب شد. 92/03/21

http://h-bushehri.ir/images/200.jpg

 

مدير حوزه‌هاي علميه کشور با صدور حکمي، حجت الاسلام ‌والمسلمين سيد علي حسيني پور را به مدت يک سال، به عنوان مدير حوزه علميه استان مرکزي منصوب کرد.
آيت الله حسيني بوشهري در اين حکم از مدير حوزه علميه استان مرکزي خواسته‌ است تا بر اساس مقررات، شرح وظايف ابلاغي و بهره‌مندي از نظرات علماي منطقه، در جهت تحقق اهداف سلف صالح و مصالح عالي حوزه، نسبت به رشد و گسترش فرهنگ غني تشيع، با رعايت ضوابط و مقررات و ماموريت‌هاي محوله اقدام نمايند.
 اجراي مصوبات شوراي عالي، مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه و شوراي حوزه علميه استان، ابلاغ آيين‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌هاي ابلاغي از سوي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه و مصوبات شوراي استان، پيشنهاد معاونين حوزه علميه استان به شوراي استاني، تاييد و صدور حکم مديران واحد‌هاي آموزشي، پژوهشي و مراکز حوزوي وابسته و نيز تعيين مديران واحد‌هاي تابعه مديريت استان و نظارت بر عملکرد آنها بر اساس آيين‌نامه‌هاي مصوب از جمله ماموريت‌هاي مدير جديد حوزه علميه استان مرکزي به شمار مي‌رود.
همچنين برقراري ارتباط موثر با مديريت‌هاي مرتبط در استان در چارچوب مصوبات، امضاي مدارک تحصيلي طلاب که صدور آنها طبق آيين‌نامه‌هاي مصوب در اختيار مديريت حوزه علميه استان قرار مي گيرد و ارائه گزارش عملکرد به شوراي استاني و مرکز مديريت ‌حوزه‌هاي علميه از ديگر وظايف ابلاغي به اين مدير استاني مي‌باشد.

Please publish modules in offcanvas position.