ملت ایران دشمنان را وادار به عقب نشینی کرد 92/03/25

http://h-bushehri.ir/images/302.jpgمدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور  با تجلیل از بصیرت و زمان شناسی مردم ایران، فرمودند: ملت ایران در هر انتخاباتی که تاکنون برگزار شده با حضور باشکوه خود دشمنان کینه توز را وادار به عقب نشینی کرده است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار یکی از خبرگزاری ها  با تجلیل از حضور حماسی ملت در انتخابات تأکید کردند: تجربه نشان داده است، هر انتخاباتی که با شکوه انجام دادیم، دشمن وادار به عقب نشینی شده است.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بصیرت، زمان شناسی، دشمن شناسی و وفاداری مردم به آرمان ها و ارزش ها را ستودند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری نگاه تیزبینی دارند و هر سال را با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی نامگذاری می‌کنند، ابراز داشتند: توجه دارید که در این چندسال اخیر عمده تکیه رهبری بر عرصه اقتصادی بود و این در حقیقت به خاطر این بود که دشمن از همین راه می‌تواند نفوذ کند و تأثیر بگذارد.

وی با بیان این مطلب افزودند: اگر ما در داخل ساز و کار بهتری را برای مسائل اقتصادی تعریف می‌کردیم، هم در برنامه ریزی‌ها و هم در ملاحضاتی که مردم داشتند به قناعت بسنده می‌کردند، اسراف نمی‌کردند و اصلاح الگوی مصرف در جامعه ما به‌عنوان یک اصل مطرح می‌شد، ما هم‌اکنون به بخشی از اهدافمان رسیده بودیم.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به این‌که متأسفانه این اقدامات انجام نشده و امسال رهبری معظم انقلاب در رابطه با مسأله اقتصادی، از واژه زیبای حماسه استفاده کردند، اظهار داشتند: حماسه مربوط به یک حرکت شجاعانه‌ای است که مسئولان و مردم باید از خودشان نشان دهند.

وی ارشاد، هدایت و در جریان قرار دادن مردم نسبت به خوبی ها و پرهیز از بدی‌ها را وظیفه ذاتی روحانیت دانستند و فرمودند: با توجه به تجربه سی و چهار ساله انقلاب، امروز تجربه گرانسنگی در اختیار روحانیت است؛ روحانیت دقیقا راه نفوذ دشمن را دیده و می‌تواند از این طریق به مردم اطلاع رسانی کند، به‌موقع هشدار دهد و به‌موقع توجه بدهد.

آیت‌الله حسینی بوشهری ابراز داشتند: مردمی که در عمل به روحانیت معتقد و پایبند هستند، آنها را مظاهر دینی‌شان می دانند و طبیعتا حضور روحانیت در این عرصه‌ها می تواند تأثیرگذار باشد.

Please publish modules in offcanvas position.