خدمت به مردم سرلوحۀ برنامه‌های رئیس جمهور منتخب باشد 92/03/27

 http://h-bushehri.ir/images/zaman0mohammadrezapoor/Untitled.jpgمدیر حوزه‌های علمیۀ سراسر کشور با تاکید بر این که خدمتگزاری به مردم و پا‎یبندی به وعده‌ها، باید سرلوحۀ کارهای منتخب مردم باشد، ابرازامیدواری کردند: رئیس جمهور منتخب بتواند با تلاش‌ها و خدمات خود، موجب خشنودی ملت ایران شود.  

آیت الله سید‎هاشم حسینی‎بوشهری در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‎ها با تبریک حضور گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری و انتخاب حجت الاسلام والمسلمین روحانی، اظهار داشتند: حضور ملت رشید ایران در این آزمون بزرگ، نشانۀ شور و شعور ملتی است که با بصیرت و بینش و آگاهی لازم، عرصه داخلی و بین‌المللی را به خوبی تشخیص می‌دهند و به هنگام در صحنه حضور می‌یابند و تصمیم می‌گیرند.

ایشان بیان داشتند: درشرایطی که تمامی بوق‌های تبلیغاتی دنیا، علیه ملت و انقلاب اسلامی بسیج شده بودند و در حقیقت تلاش می‎کردند که رابطه میان ملت و نظام اسلامی را بر هم بزنند، ما شاهد آن بودیم ملت سرافراز با دعوت رهبر معظم انقلاب که امسال را سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامیدند، با حضوری اعجاب‌آور، به صحنه آمدند و باعث شگفتی جهانیان شدند.

عضو خبرگان رهبری، شکل‌گیری این حماسه را بر اساس اعتقادات دینی مردم دانسته و فرمودند:‌ مردم بر اساس اعتقادی که به کشور و آرمان‌های انقلاب و همچنین بیعتی که با امام و شهیدان و رهبر انقلاب داشتند، به صحنه آمدند و دِین خود را ادا کردند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري ملت ایران و مقام معظم رهبری را پیروز واقعی این انتخابات عنوان کردند و با تأکید بر این که خدمتگزاری به مردم و پایبندی به وعده‌ها، باید سرلوحۀ کارهای منتخبِ مردم باشد، ابرازامیدواری کردند که رئیس‎جمهور منتخب بتواند با تلاش‌ها و خدمت‎های خود، موجب رضایت خداوند و خشنودی ملت ایران شوند.

Please publish modules in offcanvas position.