تحریم دارویی ایران خلاف انسانیت است 92/12/04

http://bushehri.net/images/zamanmmm/12_197635.jpgدر سالهای گذشته تحریم دارویی علیه ایران صورت گرفته است و عده بسیاری از بیمارانی که برای ادامه نیازمند دارو حیات بوده‏اند، از آن محروم شده اند، این گونه کارها با رفتار انسانی و الهی منافات دارد. 

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهیختگان مسیحی کشورهای آمریکا، کانادا و بوسنی، با اشاره به دیدگاه اسلام درباره انسان دوستی و کمک به هم نوع، اظهار داشتند: داشتن روحیه نوع دوستی مورد توجه همه پیامبران الهی بوده است که در کلام ائمه معصومین(ع) نیز به آن اشاره شده است.

ایشان با اشاره به فعالیت های گروه مسیحیان منونایت در 60 کشور جهان، در زمینه جلوگیری از بروز جنگ و ترویج صلح‏طلبی، تصریح کردند: آرمان ضد جنگ بودن و صلح طلبی از نعمت هایی است که خداوند به هر کسی ارزانی نمی دارد و باید قبل از پرداختن به آسیب دیدگان جنگ و ناملایمات آن، به پیشگیری از جنگ پرداخته شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه فقر، نیاز و مشکلات را محصول تبعیض و بی عدالتی دانستند وفرمودند: اگر همت مدافعان حقیقی حقوق بشر در این زمینه متمرکز شود، مشکلات هموار می گردد.

ایشان، ایجاد آرامش در  دنیا را نیازمند همکاری پیروان ادیان دانستند و ابراز داشتند: متأسفانه ابرقدرت ها نمی گذارند که اتحادی بین مسلمانان شکل بگیرد و همیشه در صدد تفرقه انگیزی در جهان اسلام هستند، چه رسد به وحدت بین ادیان.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری، جنگ در سوریه را حاصل عوامل بیرونی خواندند و یادآور شدند: جنگ مسلمان با مسلمان در سوریه، حاصل ایجاد تفرقه بین مسلمانان توسط ابرقدرت ها است.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه با اشاره به تحریم دارویی علیه ایران، خاطر نشان کردند: در سالهای گذشته تحریم دارو علیه ایران صورت گرفته است و عده بسیاری از بیماران که نیازمند دارو برای ادامه حیات بوده‏اند، از آن محروم شده اند، این گونه کارها با رفتار انسانی و الهی منافات دارد.

Please publish modules in offcanvas position.