حجت الاسلام پورفاطمی روحانی خدمت‌گذار بود92/12/06

http://bushehri.net/images/zamanmmm/%20%20%20%20%20.jpgمدیر حوزه‌های علمیه کشور فرمودند: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین پورفاطمی روحانی خدمت گذار و عاشق مردم بود.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  پیش از ظهر دوشنبه در هفتمین روز درگذشت حجت الاسلام والمسلمین پور فاطمی که با حضور اقشار مختلف جامعه در شهر کاکی اظهار داشتند: مرحوم حجت الاسلام پورفاطمی سلاله ای از سادات انسانی والا و روحانی خدمت گذار و عاشق مردم بود.

ایشان از همه مردم استان و به‌ویژه مردم شهرکاکی و شهرستان دشتی به خاطر همت بلند و قدر شناسی در مراسم تشیع و فاتحه تقدیر کردند و افزودند: این حضور چشمگیر شما در کنار جنازه فرزندانی از فرزندان پیامبر و با آن عشق و ارادت نشانه دلدادگی به اهل بیت است.

آیت الله حسینی بوشهری در باب احترام به سادات فرمودند: پیامبر گرامی اسلام می فرماید اگر کسی به اولاد من احترام قائل شود و تکریم کند به پیغمبر احترام کرده و در جای دیگر می فرماید اگر خدای نکرده فرزندان من از صالحان نبوده به خاطر پیغمبر تکریم کنید.

استاد سطوح عالی حوزه های علمیه اضافه کردند: مراسم تشیع این سید بزرگوار بی سابقه بود تصویر صحنه توسط مردم ولایتمدار و عاشق قرآن، اسلام ودین انصافا مایه شگفتن و تعجب شد تا ما مردم داریم نگران نیستیم از دشمن نمی هراسیم  چون در روز مبادا مردم هستند.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري تصریح کردند: البته سادات هم مراقب باشند و ماهم حرمت پیغمبر را حفظ کنیم اگر به مردم سفارش شده حرمت نگه دارند ما وظیفه داریم حرمت نگه داریم.

رئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري خاطر نشان کردند: این انسان وارسته که امروز در میان ما نیست هر وقت که به کاکی می آمدم وسری هم به خانه یادگار آیت  الله سید حسین پور فاطمی می زدم این سید با چهره بشاش و مهربان از فقیر و غنی در جایگاه خودش تکریم می کرد.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي بیان داشتند: اخلاق چیز مهمی است قرآن می فرماید کسانی که اهل ایمان و عمل صالح هستند خدا محبت آنها در دلهای مردم قرار می دهد.

ایشان بیان کردند: اگر دو ویژگی ایمان و عمل صالح در انسان بود مردم آن را دوستشان خواهد داشت و اخلاق و ادب در زندگی ما انسان‌ها خیلی نقش دارد.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشتند: انسان اخلاقی بی تفاوت از مشکلات مردم عبور نمی‌کند آنها را دین خود می‌دانند این جایگاه انسان‌های کریم است.

ایشان با تسلیت به خانواده این محروم وبیت شریفشان فرمودند: بعد از  درگذشت پدر گرامیشان خیال می کردم در خانه بسته خواهد شد ولی به همت فرزندان این محروم در خانه باز ماند.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي خطاب به مردم استان بوشهر شهرستان دشتی وشهر کاکی بیان کردند:سفر بعدی که به شهر کاکی آمدم در خانه باز باشد همچنان که باز است شما مردم باید نگه دار و نگهبان باشید.

 

Please publish modules in offcanvas position.