با روحانیت اتمام حجت شده است92/12/09

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2019.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌ های علمیه سراسر کشور  طی سخنانی با بیان آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشتند: آنچه در طبق اخلاص دارید در میان بگذارید که ناظر شما خدا ،رسول خدا‌(ص) و ائمه‌ طاهرین(ع) است.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با اشاره به حدیثی از امام صادق‌(ع) خاطرنشان کردند: امروز با روحانیت اتمام حجت شده است، زیرا در قله کار نظام، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای  وجود دارد و این بزرگترین فرصت برای روحانیت است تا به تمدن اسلامی که از آرزوهای رهبری است دست یابند .

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري اظهار داشتند: حوزه‌های علمیه از ویژگی‌ای برخوردار است که امام صادق‌(ع) می‌فرماید«اگر کسی با حرف دیگری و بدون مبنای کتاب و سنت به دین ورود پیدا کند، روزی توسط همین‌ها از عرصه دین خارج می‌شود، اما کسانی که بر اساس کتاب و سنت وارد حوزه شوند، متزلزل نمی‌شوند و دچار انحراف و کج‌روی نخواهد شد».

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه با بیان این‌که امروز با شرایط سختی مواجه هستیم و دنیا مواجهه جدی با دین‌داران دارد به کشتار اخیر مسلمانان در آفریقا اشاره کردند و بیان داشتند: عده‌ای که امروز آمدند در آفریقا پناهگاه مردم باشند، اسلحه بر روی آنها می‌کشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور  ادامه دادند: امروز از دین و دین‌داران، چهره خشن به عنوان اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی به دنیا مخابره می‌کنند و در تلاش اند بدعت‌هایی از سوی دین‌داران ایجاد شود.

ایشان با بیان این‌که انقلاب در معرفی روحانیت، بهترین خدمت را انجام می‌دهد تا صدای رسای اسلام به سراسر جهان برسد فرمودند: ساده‌زیستی ،علم و تقوای روحانیت ،مردم را به سمت خود دعوت کرده و مردم به روحانیت اعتماد دارند.

Please publish modules in offcanvas position.