ولایت یکی از ارزنده ترین نعمات برای جامعه اسلامی ایران است93/02/02

http://bushehri.net/images/boshehriii-11.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی سخنانی   با اشاره به اینکه خداوند متعال سرمایه‌های ارزشمندی را در بین ما قرار داده است تاکید کردند: اسلام، قرآن و اهل بیت سرمایه‌های مهمی برای شیعیان هستند و در برابر این سرمایه‌ها نیز ما وظیفه داریم که نسبت به اهل بیت مودت و محبت داشته باشیم.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید روحانیون دارای رفتار و گفتاری دین مدارانه باشند تاکید کردند: رفتار و گفتار دین مدارانه روحانیون را می‌توان بهترین نوع تبلیغ دین و معنویت در جامعه دانست.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي با اشاره به تاثیرگذاری بیشتر تبلیغ عملی در مقایسه با وعظ و خطابه خاطرنشان کردند: روحانیون، خطبا و مبلغان در مسائل سیاسی، اجتماعی و اعتقادی باید با ادبیات خاص آن مطلب سخن گفته و نسبت به مخاطب توجه لازم را داشته باشند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري در پایان با اشاره به اینکه ولایت یکی از ارزنده ترین نعمات برای جامعه اسلامی ایران است تاکید کردند: رهبر معظم انقلاب همواره در بحران‌ها و شرایط دشوار با دوراندیشی و کلام نافذ خود هرگونه خطر و تهدید را از نظام دور می‌کنند و ما باید قدردان این نعمت ارزنده باشیم.

Please publish modules in offcanvas position.