لباس روحانیت سپری در برابر آتش دنیایی و آخرتی است 93/02/03

http://bushehri.net/images/busshehri/120000.jpegحضرت آیت‎الله سید هاشم حسینی بوشهری بر لزوم توجه طلاب به جایگاه رفیع روحانیت تاکید کردند واظهار داشتند: این لباس سپری در برابر آتش دنیایی و آخرتی است.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم، یک شنبه شب 31 فروردین در مراسم عمامه‌گذاری 15 نفر از طلاب مدرسه علمیه حقانی قم فرمودند: پذیرش طلبگی  و معمم شدن دو اصل مهم درپذیرش مسئولیت سترگ و سنگین سربازی امام زمان (ع) است و طلاب باید قدر خود، جایگاه و لباس روحانیت را بدانند.
ایشان افزودند: حضرت بقیه‎الله‎الاعظم (ع) تمام حرکات ما را زیر نظر داشته و با توجه به نوع رفتار و دین ما نمره می‎دهند؛ افرادی که قدر و حریم حوزه را نگاه نداشته و به تمسخرگرفتند، فرسنگ‏‌ها از معنویت و دین دور شده و پشت سرخود تمام پل‎های برگشت را خراب کردند.
نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري علمیه عنوان کردند: لباس روحانیت سپری برای آتش دنیایی و دوزخی و عامل امنیت برای طلبه‌ها در مقابل شیاطین جن و انس است؛ طلبه‎ها تا زمانی که لباس روحانیت نپوشیده‎اند راحت هستند، ولی بعد از پوشیدن باید حریم لباس را حفظ کرد و این از توفیقات الهی است.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشتند: ملت ایران، دل داده اهل بیت(ع) هستند و همانطوری که  اهل بیت(ع) فرمودند؛ هرچیزی پایه‌هایی دارد و پایه‌های دین اسلام، محبت اهل بیت(ع) است.
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: کسانی که در روز گناه می‎کنند از توفقیات عبادت شبانگاهی می‎مانند اما همانطوری که حضرت زهرا(س)فرمودند، اگر انسان خالص‎ترین عبادت خود را به سوی خدا بفرستد، خداوند بهترین مصلحت را برای آنها به ارمغان می‎آورد.

 

Please publish modules in offcanvas position.