آمریکایی‌ها هنوز هم از نام صحرای طبس وحشت زده هستند93/02/05

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم فرا رسیدن ماه رجب را مورد توجه قرار دادند و اظهار کردند: امیدواریم بتوانیم خیرات و برکات ماه را رجب را درک کرده و آمادگی لازم را بدست بیاوریم تا به میهمانی خداوند در ماه رمضان برویم.

ایشان فرا رسیدن سالروز شکست آمریکایی‌ها در صحرای طبس را مورد اشاره قرار دادند و بیان داشتند: آنها با هدف آزادگی گروگان‌ها طراحی زیادی انجام دادند ولی امداد الهی اجازه کوچکترین اقدامی را به آنها نداد و خودشان معترفند که آمریکایی‌ها چنین شکستی را تا به حال ندیده‌اند.

آیت الله حسینی بوشهری فرمودند: این شکست‌ها دلیل نفرت آمریکایی‌ها و دشمنی‌ دیرینه آنها با ملت ایران است و آمریکایی‌ها هنوز هم از نام صحرای طبس وحشت زده هستند

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به بیانات مهم مقام معظم  رهبری در دیدار با بانوان ابراز داشتند: ایشان در این دیدار تاکید کردند که کنوانسیون‌های غربی مربوط به شما نمی‌شود و بانوان باید به متون ناب الهی تکیه داشته باشند. باید الگوهای بانوان باید اصلاح شود تا زنان به جایگاه اصلی خود برسند.

ایشان به نقش مداحان در حفظ وحدت اشاره کردند و اظهار داشتند: مداحان نباید اجازه دهند در جامعه اسلامی تفرقه ایجاد شود.
نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري با انتقاد از تصمیم دولت بحرین برای تبعید برخی از مبارزین به بیروت گفت: توصیه ما به دولت بحرین این است که آنها بدانند که این تبعید‌ها هیچ تاثیری ندارد.

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.