دشمنان با تهاجم فرهنگی، قصد تخریب فرهنگ غنی اسلام را دارند.93/02/11

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2016.jpegمعاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري طی سخنانی درباره تهاجم فرهنگی فرمودند: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار دادند، ولی جدی نگرفته نشد و امروز شاهدیم که دشمنان اسلام با تمام قوا به میدان آمده و با تهاجم فرهنگی، قصد تخریب فرهنگ غنی اسلام را دارند.

نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري، با تاکید بر لزوم ارتباط بین والدین و اولیاء مدرسه، ابراز داشتند: هرچه آموزش و پرورش بر روی تربیت دانش آموزان سرمایه گذاری کند، آینده جامعه درخشان تر خواهد بود.

عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه در ادامه فعالیت فرهنگی و تربیتی در قم را دارای جایگاه ویژه ای توصیف کردند و ابراز داشتند: شرایط قم با دیگر شهرها متفاوت است و بستر مناسبی برای فعایت های تربیتی و فرهنگی می باشد.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری ادامه دادند: به تناسب ویژگی های شهر قم، در ارزیابی های صورت گرفته از آموزش و پرورش استان، افراد به آمار کمی و کیفی این نهاد بیشتر توجه می‏کنند و این مسئله نشان از آن دارد که انتظار بالایی از این دستگاه آموزشی و تربیت وجود دارد.

عضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري یادآور شدند: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش باید از تجربه افراد مجرب استفاده کنند، چرا که با هم افزایی و هم فکری می توان به نتائج مطلوب دست یافت.

Please publish modules in offcanvas position.