دانشگاه با همکاری حوزه کامل می‌شود 93/07/22

 http://www.bushehri.net/images/busshehri/boshehri_ll921015_204217.jpgمدیر حوزه‎های علمیه کشور با اشاره به این که حوزه و دانشگاه برای رشد و اعتبار فرهنگ کشور رسالت سنگینی دارند، فرمودند: زمینه سازی همکاری «حوزه» و «دانشگاه فرهنگیان» با تشکیل کمیته‎های مشترک صورت گیرد. 

حضرت  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور که امروز در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، نگاه مسئولان این دانشگاه را خیرخواهانه توصیف کردند و اظهار داشتند: آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت در تمام کشورها حائز اهمیت است.

ایشان تصریح کردند: در کنفرانس های سازمان ملل به این نتیجه رسیده اند که تغییر مسیر دنیا نیازمند تغییر در نظام تعلیم و تربیت می باشد که به محوریت مدارس صورت می گیرد و اساتید نقش موثری در این تغییرات دارند.

مدیر حوزه‎های علمیه کشور افزودند: از گذشته با دانشگاه فرهنگیان آشنایی داریم و این مرکز در زمان طاغوت نیز به تربیت معلمان اهتمام داشت و امروز نیز تبدیل به دانشگاه شده است، به جایگاه والاتری دست یافته است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کردند: دانشگاه‎ها علم را انتقال می‎دهند، اما برای تربیت معلم نیاز به اخلاق و معرفت است و دانشگاه فرهنگیان باید به دنبال این دو عنصر باشد.

ایشان با تأکید بر اینکه انسان سازی مهمترین رویکرد دانشگاه فرهنگیان باشد، اظهار داشتند: دانشگاه فرهنگیان با همکاری حوزه می‎تواند نقش خود را تکمیل کند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم  در پایان بر زمینه سازی برای همکاری حوزه و دانشگاه فرهنگیان تأکید کردند و ابراز داشتند: کمیته‎هایی متشکل از دو نهاد، موارد همکاری را ارائه دهند.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کردند: حوزه و دانشگاه برای رشد و اعتبار فرهنگ کشور رسالت سنگینی دارند و برای انجام این فریضه باید از یکدیگر سبقت بگیرند.

دیدگاه‌ها   

Subash Jaiswal
#1 Subash Jaiswal 1394-07-15 06:41
Hi,
I am Subash Jaiswal, and I work with experienced IT professionals who are into:
1. Website Designing
2. Web Development
3. Responsive Websites
4. Wordpress CMS
5. Magento Development
6. PHP Development
7. E-Commerce Solutions
May I know if you are interested in any of these services?
If you are interested, then I can send you our past work details, company information and an affordable quotation with the best offer.
Thanks & Regards,
Subash Jaiswal
Web Development Manager
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.