در تدوین متون درسی نظر مراجع و اساتید را باید تامین کرد 93/02/23

http://bushehri.net/images/dd_210784.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور، بهره‌گیری از صاحب نظران و کارشناسان خبره را در تدوین متون حوزوی ضروری دانستند و فرمودند: این امر از سلیقه‌محوری و پرداخت شخصی جلوگیری می‌کند. 

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، در بازدید از مرکز تدوین متون درسی حوزه، در جمع مسئولان این مرکز با اشاره به اهمیت تصحیح و تدوین متون درسی حوزه، اظهار داشتند: اتقان متن از دغدغه‌های مراجع عظام تقلید و اساتید حوزه است و باید کار به صورتی انجام گیرد که نظر بزرگان حوزه تامین شود و با حفظ دغدغه‌های بزرگان متونی در خور شان حوزه تدوین گردد.

ایشان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت حوزه‌ اصلاح و تدوین متون درسی به ویژه در سطح یک دانستند و فرمودند: امیدواریم که این مرکز با جدیت به این مهم بپردازد، تا بتوان در سال تحصیلی جاری در استان قم آن را اجرا و عملی کرد.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور، تهیه متن مناسب درسی را بسیار مهم برشمردند و افزودند: پس از آماده سازی متون، استاد و تدریس مناسب نیز اهمیت بسیاری دارد و امید است با فراهم شدن متون درسی جدید، دیگر موانع نیز مرتفع شوند.

عضو شورای عالی حوزه در ادامه خاطرنشان کردند: هموار کردن مسیر فعالیت مرکز تدوین متون درسی، در دستور کار مدیریت حوزه‌ قرار دارد و این امر می‌تواند در به ثمر رساندن فعالیت‌های این مرکز بسیار موثر باشد.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان، بهره‌گیری از صاحب نظران و کارشناسان خبره را در تدوین متون حوزوی ضروری دانستند و فرمودند: باید در تدوین متون حوزوی از کارشناسان استفاده شود، چرا که این امر از سلیقه‌محوری و پرداخت شخصی جلوگیری می‌کند.

دیدگاه‌ها   

sude
#1 sude 1394-07-18 05:00
جانم فدای رهبر ایران که در هر شرایطی میتواند جریانات را کاملا عوض کند تنها با یه جمله و یه سخنرانی ....وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.