در فضای سختی قرار گرفته ایم/ طلاب انبار اصطلاحات نیستند94/11/06

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2027.jpegحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی فرمودند: امروز فضای جامعه بسیار سخت است و طلاب نیز با همین نرم افزارها، سخت افزارها، فضای مجازی و ... سرکار داشته و باید مراقب خود باشند؛ چراکه در معرض آسیب هستند.

ایشان در ادامه ابراز داشتند: دین داری طلاب و عدم آلودگی آنان بسیار مهم است؛ چراکه در فضای تهاجم فرهنگی قرار داشته و باید مراقب این فضا باشیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور با بیان این مطلب که امروز استاد اخلاق برای حوزه های علمیه بیش از گذشته مورد نیاز است، خاطرنشان ساختند: مدیران مدارس علمیه نباید فقط به یک کلاس اخلاق اکتفا کنند؛ بلکه اساتید باید پیش از شروع درس روایتی اخلاقی برای طلاب قرائت کنند تا در آنان تأثیرگذار باشد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: طلاب انبار اصطلاحات نیستند؛ بلکه باید با شناساندن اخلاق به آنان، آنان را ارزشی برای انقلاب، دین، مردم و جامعه قرار دهیم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر مراقبت از اخلاق، بیان داشتند: امروز مردم ما را زیر ذره بین قرار داده اند؛ چراکه به برکت انقلاب اسلامی، حاکمیت در دست ماست و مشاهده می کنند که ما چه نوع رفتار و افعالی از خود ظهور و بروز می دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشتند: امروز به برکت انقلاب، خون شهدا و حرکات شما، دستاوردهای بسیار بزرگی داشته ایم که باید آن را حفظ نماییم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.