در مبارزه با انحرافات و منکرات به ساز دشمنان اسلام عمل نکنیم93/08/14

http://hosseiniboshehri.ir/images/busshehri/zaman2%203.jpgحضرت آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته»، روز دوشنبه در جمع عزاداران حسینی در محل حسینیه باب الحوائج شهر دیر بوشهر افزودند: اولین تکلیفی که بر عهده یک مسلمان گذاشته شده این است که فهم و شناخت عمیق در دین داشته و به مطالعات سطحی اکتفا نکند.
ایشان اضافه کردند: همه مسئولیت دارند تا آنجا که توانایی دارند در راستای ترویج دین و تقویت عاشورا تلاش کنند و از دین و دینداری دفاع جانانه داشته باشند.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری فرمودند: تسلیم و تعبد در مقابل دین، انجام ندادن کارهایی که برخلاف دین و شرع مقدس است و نگه داشتن حرمت‎ها از وظایف مسلمانان و شیعه است.
آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه نباید در برابر دشمن غافل باشیم، بیان کردند: آمریکا و دنیای غرب دشمنان اسلام و نظام اسلامی‏‎اند اما متأسفانه عده‎ای در سبک زندگی خود از آنان الگو برداری می‎کنند.
ایشان در رابطه با جنگ نرم دشمن فرمودند: امروز دشمن با آغاز جنگ دیگری در فضای مجازی و شبکه‎های ماهواره‎ای، با تمام وجود در بی تفاوت کردن نسل جوان و آحاد جامعه نسبت به دین فعالیت می‎کند.
آیت الله حسینی بوشهری افزودند: زندگی واقعی در پرتو دین و دینداری، پایبندی به ارزشها، احکام و شریعت است.
ایشان یادآورشدند: قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس نمونه مدافع دین و مطیع امام بود که با قطع دستان، تیر در چشم و عمود آهنین بر فرق سر لحظه ای از دین و امام خود دست بر نداشت.

ایشان رهبری امام معصوم(ع) را از دیگر عوامل جاودانگی قیام اباعبدالله الحسین(ع) برشمردند و فرمودند: امام خمینی(ره) به عنوان یک نمونه و یک شعاع از وجود حسین(ع) و عظمت اسلام و قرآن است مجتهدی معمولی که یکه و تنها، اما با اعتماد به خدا نهضتی را شروع کرد و بنیان گذار انقلاب اسلامی شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه شیعه روی دو محور عاشورا و انتظار می‌چرخد، فرمودند: رمز حرکت شیعه و پیروزی، پیشرفت و تأثیرگذاری آن به سبب عاشورا و خون امام حسین(ع) است.
آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه یکشنبه در شب تا سوعای حسینی در جمع عزاداران حسینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و با بیان اینکه دانشگاه امام حسین(ع) کارنامه قبولی اخلاق و محبت به دانشجویانش ارائه می‌دهد اظهار کردند: مسلمانان و آزادی خواهان جهانی در دانشگاه حسین بن علی(ع) در رشته‌های مختلف همچون محبت و اخلاق کارنامه قبولی می‌گیرند.
ایشان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حضرت امام حسین(ع) در قیام عاشورا اقامه نماز بود تصریح کردند: سید و سالار شهیدان در اوج جنگ و جدال با کافران، هگام اذان ظهر نبرد را رها کردند و در عین شگفت زدگی دشمن، در برابر خداوند تبارک و تعالی اقامه نماز کرد که نشان از اوج بندگی سید و سالار شهیدان در برابر خداوند متعال است.
آیت الله حسینی‌بوشهری با تأکید بر اقامه نماز اول وقت افزودند: سوگواران حسینی(ع) که تا پاسی از شب به عزاداری مشغول هستند نماز اول وقت صبح را فراموش نکنند چراکه مهم‌ترین آموزه قیام عاشورا اقامه نماز اول وقت است.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایثارگری قمربنی هاشم(ع) در حادثه کربلا درس بزرگی به مسلمانان و آزادی‌خواهان داد افزودند: کربلا تجلی‌گاه غیرت حضرت ابوالفضل (ع) در دفاع از حق بود چراکه شجاعت و رزم‌آوری حضرت عباس (ع) در عاشورا پدیدار شد.
آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه حضرت عباس(ع) در قیام عاشورا تا پای جان در راه ولایت‌مداری پیش رفت فرمودند: قمر بنی هاشم(ع) بزرگترین درس ایثارگری را به ما آموخت و نشان داد که انسان غیرتمندو ولایت مدار تا پای جان پیش می‌رود.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه شخصیت‌ها آسمانی و الهی جادوانه تاریخ هستند خاطر نشان کردند: شخصیت‌های آسمانی و الهی نه از یاد می‌روند و نه اینکه نام آنها از خاطره می‌رود بلکه به مرور زمان پرآوازه‌تر می‌شوند که وجود مبارک ابی عبدالله الحسین (ع ) از جمله این شخصیت‌های الهی است که تا ابد جاودانه تاریخ است.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عوامل جاودانگی قیام عاشورا وحضرت امام حسین(ع) را برشمردند و فرمودند: عمل صالح، تسلیم در برابرخداوند، مصالح الهی، اراده و رضایت الهی، اخلاص و عنصرمهم فطرت از عوامل جاودانگی نهضت امام حسین(ع) است.
آیت الله حسینی بوشهری، مشیت و اراده الهی، ویژگی عدالت خواهانه، ظلم ستیزانه، و حق طلبانه نهضت ابی عبدالله(ع)، و ایمان و عمل صالح امام حسین(ع) را از عوامل جاودانگی قیام عاشورا دانستند.

دیدگاه‌ها   

سید
#5 سید 1394-07-21 05:03
مرگ بر آل سعود وهابی
نقل قول کردن
طاها
#4 طاها 1394-07-21 04:49
کشتار حاجیان در منا از علائم ظهور است
نقل قول کردن
رحیمی نژاد
#3 رحیمی نژاد 1394-07-20 15:18
سلام علیکم امیدوارم جوانان و مردم عزیزمان انقلابی وار در صحنه حضور داشته باشند و خام حرف های منافقانه دشمنان داخلی و خارجی نشویم انشاءالله و میدانم که این مردم چون کوه ایستاده اند هر چندتحت فشار اقتصادی باشند
نقل قول کردن
خوشبخت
#2 خوشبخت 1394-07-20 08:19
این وهابی ها بهشون یه تشر بزنی چنان دنبال سوراخ موش میگردن که نپرس .
این ناقص الخلقه ها میدنن نباید با دم شیر بازی کنن .
این جمعات وهابی عملکردشان مثال کفتار ه
نقل قول کردن
سبحان نظری
#1 سبحان نظری 1394-07-20 05:59
چیزی که مسلم است هیچ نتیجه ای ندارد وقتی آمریکا پشت عربستان است هیچ کس یارای مقابله با او ومجکوم کردنش را ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.