دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کند95/01/14

http://bushehri.net/images/namazjome/82018373-70621460.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» در خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، فرمودند: دشمن درصدد این است تا با مذاکره کردن نقاط قوت ما را به نقطه ضعف تبدیل کند و قانون اساسی ما را قبول ندارد و می‌خواهد کاری کند که تنها نام جمهوری اسلامی را یدک بکشیم و از محتوا خالی باشیم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشتند: همه باید توجهمان به رهبری باشد چراکه ایشان همچون دیده بانی بیدار دلسوزترین فرد نسبت به آینده نظام است و باید راه ایشان را دنبال کنیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشتند: درستی و راستی بدون تقوا در جامعه معنا ندارد و اگر بخواهیم راه رستگاری را در پیش بگیریم باید از چراغ تقوا استفاده کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری همچنین سال جدید را سال فاطمی نامید و روز ۱۲ فروردین را که بیش از ۹۸ درصد به نظام رأی «آری» دادن تبریک فرمودند.

امام جمعه قم در خصوص روز طبیعت عنوان کردند: اسلام آنچه که مبنای عقلانی دارد و دور از خرافه است را می‌پذیرد؛ اگر به بهانه رفتن به دامن طبیعت خدای ناخواسته فضای طبیعت آلوده شود مورد پسند اسلام نیست.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.