دشمنان آزادی و بشریت، شکست خورده هستند92/05/22

http://h-bushehri.ir/images/8569.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر كشور حضرت آیت‌الله حسینی‌بوشهری در خصوص عملکرد فعالیت‌های دینی رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما اظهار داشتند: امروز با وجود تمام شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، مردم از سراسر دنیا تلاش دارند با ما در ارتباط باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه كشور  تصریح کردند: متاسفانه شاهد هستیم که برخی افراد از آزادی بیان دم می‌زنند اما با انواع و اقسام توطئه‌ها و حیله‌ها از گسترش فعالیت‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی در جهان جلوگیری می‌کنند با این حال به برکت انقلاب اسلامی، مردم دنیا، تشنگان معارف اهل‌بیت‌(ع) هستند و به هر شکل ممکن، سعی می‌کنند با انقلاب اسلامی ارتباط برقرار کنند.

ايشان با تقدیر از تلاش‌های مجدانه شبکه‌های داخلی، برون‌مرزی و همه کسانی که خالصانه خودشان را در خدمت دین خدا و مردم قرار می‌دهند، بیان داشتند: البته اینگونه نیست که دشمنان آزادی و بشریت بتوانند ره به جایی ببرند و قطعا شکست خورده هستند.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری پیرامون برنامه‌های ماه مبارک رمضان در رادیو معارف و معاونت صدای جمهوری اسلامی فرمودند: یکی از اقدامات بسیار خوبی که به عنوان یک حرکت انقلابی و دینی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد تاسیس رادیو معارف بود.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزودند: رادیو معارف، کارکردهای ارزشمند فراوانی دارد، بیان آموزه‌های دینی از زبان کارشناسان دینی در ساعات مختلف استفاده از محضر مراجع، بزرگان و شخصیت‌های علمی حوزوی دانشگاهی، انعکاس خوب و ارزشمند بحث‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، به خصوص بحث ترتیل‌خوانی که در حقیقت یک انقلاب بزرگ در سال‌های اخیر است از این کارکردهاست به طوری که رسانه ملی اعم از صدا و سیما، به ویژه رادیو معارف، در انتقال این یام به مخاطبان نقش برجسته‌ای داشتند که برای رسانه ملی خصوصا رادیو معارف ماندگار خواهد ماند.

امام جمعه قم خاطرنشان کردند: رادیو معارف مونس، همدل و همراه بخش قابل توجهی از خانه‌های مردم مومن و معتقد بوده و اگر اغراق نکنم رادیویی است که در بیشتر اوقات شبانه‌روز، در خانه‌های مردم روشن است و همه مردم از برنامه‌های آن بی‌دغدغه بهره می‌برند و البته نگران هم نیستند که خدای ناخواسته در تربیت فرزندان و یا در محیط زندگی آنها تاثیر منفی داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری یادآور شدند: هر کدام از رسانه‌ها در جایگاه خود نقش کارکردی مثبتی دارند؛ اما رادیو معارف نسبت به دیگر رسانه‌ها ویژگی برجسته‌ای دارد و آن این است که همچون یک مجموعه پالایش شده، خالصی‌های دین را از زبان کارشناسان دین به مخاطبین ارائه می‌کند.

ايشان در ادامه سخنان خود تاکید کردند: توجه مخاطبان به رادیو معارف، مسئولیت دست‌اندرکاران این رادیو را افزون‌تر می‌کند در زمانی خواهان آن بودیم تا در فضای دینی جامعه ایران، وجود داشته باشد تا پیام رسان مسایل دینی باشد که امروز، خوشبختانه رادیو معارف این وظیفه را انجام می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کردند: در عین حال که جاذبه سیما بیش از صدا است، اما رادیو همچنان نقش کلیدی و تاثیرگذار در فضای جامعه داشته و همچنان نقش آفرین است.

ايشان با بیان این‌که رادیو معارف در تنظیم برنامه‌ها، چینش و نوع برنامه‌های خود در سطوح مختلف می‌تواند کارآیی متفاوتی نیز داشته باشد افزودند: کارايي های متفاوت این برنامه‌ها مسئولیت دست‌اندرکاران را سنگین‌تر می‌کند به خصوص که مرکز این رادیو در قم می‌باشد شهر کریمه اهل‌بیت‌(ع)، با وجود حوزه عظیم شیعه، اندیشمندان و دانشوران عظیم علمی می‌تواند از این امکانات و ویژگی‌های مهم شهر مقدس قم استفاده نماید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.