دشمنان با انتشار فيلم‌هاي ماهواره سعي در تخريب ذهنيت شيعه دارند92/06/25

http://h-bushehri.ir/images/busshehri/zaman%2014.jpegحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدير حوزه‌هاي علميه كشور با حضور در استان مازندران با اشاره به اينكه دشمنان اسلام در نقاط مختلف كشورهاي اسلامي به تبليغ ضد ديني مي‌پردازند، افزودند: آن‌ها با سرمايه‌گذاري‌هاي فراوان سعي دارند با تبليغ سوء و استفاده از تكنولوژي روز با عنوان ماهواره به تخريب ذهنيت جوانان بپردازند.

ایشان تصريح كردند: نابودي شيعه و مسلمانان در كشورهاي اسلامي و اشغال كشور‌هايشان از مهم‌ترين برنامه‌هايي است كه طي اين سال‌هاي اخير به كار برده‌اند.

  معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم يكي از ديگر اهداف نابودي جهان اسلاميت را تهاجم فرهنگي و تسليم فرهنگي در بين جوانان بيان كردند و فرمودند: متاسفانه امروزه ما در خيابان‌ها افرادي را مشاهده مي‌كنيم كه با شكل‌هاي مختلف تحت تاثير فرهنگ غرب قرار گرفتند كه اين بار سنگيني بر دوش حوزه‌هاي علميه است.


استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اعلام اينكه همان‌گونه كه در گذشته فرزندان جهت دفاع از كشور به جبهه ‌فرستاده مي‌شد امروزه بايد فرزندان را به حوزه‌هاي عمليه تشويق كنيم، ابراز داشتند: با حضور آن‌ها در حوزه‌ها بايد به حفظ مرزهاي فكري و اعتقادي بپردازيم.

ایشان تاكيد كردند: مديران حوزه‌هاي علميه بايد نظام آموزشي را متناسب با نياز امروز جامعه مورد توجه مخاطب و فرهيختگان قرار دهند.

  رئيس هيات علمي بعثه مقام معطم رهبري از طلبه‌هاي حوزوي خوستار شدند تا خوب بخوانند، عمل كنند، به مردم درست آموزش دهند و زمينه‌هاي ديني و مذهبي را فراهم كنند.

رئيس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور خاطرنشان كردند: بزرگ‌ترين كار روحانيت روي سه بعد اخلاق، علم و بينش است كه بايد بر اين اصل توجه ويژه‌اي داشته باشند.

ایشان با بيان اينكه بايد در اجراي آموزه‌هاي ديني با برنامه‌ريزي پيش بروند، يادآور شدند: با توجه به شكل‌گيري ده‌ها رشته‌هاي حوزوي بايد به نحو احسن از اين علم مورد استفاده برد.

دیدگاه‌ها   

نمازی
#1 نمازی 1394-08-08 11:31
ناهی امر به معروف و نهی از منکر شهید علی خلیلی گفته بود که من امر به معروف و نهی از منکر نکردم بلکه برای دفاع از ناموس ولبخند مقام معظم رهبری آن کار را انجام دادم
حاج آقا بوشهری ما حاضریم در راه دین و قران جان خودمان را بدهیم تنها انتظار داریم به اوضاع غمناک طلبه ها برسید با شهریه اندک زندگی جهنمی دارند تحقیر و توهین مردم از یکطرف و نداری از طرف دیگر زندگی را به کام طلاب زهر کرده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.