دشمنان بدانند قدرت و عزت ايران اسلامي در مقام عمل است94/02/25

http://bushehri.net/images/busshehri/520/IMG20512127.jpgمدير حوزه‎هاي علميه کشور با اشاره به حرکت کشتي جمهوري اسلامي به سوي يمن، فرمودند: اميدواريم کشتي «نجات» که حامل کمک‎هاي انسان دوستانه ايران اسلامي است به سلامت به يمن برسد و دشمنان بدانند قدرت و عزت ايران اسلامي در مقام عمل است.

حضرت آيت الله سید هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» پيش از ظهر دیروز در ديدار با رئيس جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه خدمت در هلال احمر، مسئوليت خطيري است، اظهار داشتند: اقدامات هلال احمر از مصاديق بارز عمل صالح و خير است که در آيات قرآن کريم و روايات به آن اشاره شده است.

ایشان با اشاره به اجازه ندادن فرود هواپيماي کمک‎هاي جمهوري اسلامي به يمن، تصريح کردند: در جريان اين موضوع، مسئله فداکاري، ايثار، گذشت و علاقه‎مندي به هم نوع در تاريخ کشور به نام هلال احمر ثبت شد.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور افزودند: اميدواريم کشتي «نجات» که حامل کمک‎هاي انسان دوستانه ايران اسلامي است به سلامت به يمن برسد و دشمنان بدانند قدرت و عزت ايران اسلامي در مقام عمل است.

آيت الله حسيني بوشهري با تأکيد بر اينکه هلال احمر نهاد مردمي است که با تمام وجود و همه اقشار جامعه ارتباط دارد، تصريح کردند: طلبه‎ها بايد در خط مقدم باشند و دوستان ما هماهنگی‎هايی انجام دهند تا از ظرفيت طلاب در هلال احمر استفاده شود.

ایشان تصريح کردند: هماهنگی‎هايی صورت گيرد تا سرفصلي از سخنرانی‏‎هاي مبلغان به کار هلال احمر اختصاص يابد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم بر ضرورت تبليغ طلاب در خصوص هلال احمر تأکيد کردند و فرمودند: اين مسئله بايد فرهنگ شود، حضور طلاب و روحانیون براي آسيب ديدگان آرام بخش است چنانکه داوطلبانه در حوادثي نظير زلزله بم حضور داشتند.

آيت الله حسيني بوشهري افزودند: در بيمارستان‎هاي کشورهاي غربي با وجود اينکه مسلمان نيستند، اما کشيشان به بيماران سر می‎زنند تا آلام آنها را تسکين دهند.

مدير حوزه‎هاي علميه کشور در پايان خاطرنشان کردند: 3 هزار طلبه طرح هجرت بهترين بازوي هلال احمر مي توانند باشند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.