دشمنان بدانند ملت ایران تحت هیچ شرایطی دست از آرمان ها برنمی دارد94/03/29

http://bushehri.net/images/zamanmmm/13.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور از حضور با شکوه و میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدا و پیام های این حضور برای مسؤولان و دشمنان فرمودند: همانگونه که رهبر معظم انقلاب از ملت مسؤولیت پذیر ایران اسلامی تقدیر کردند، باید از این ملت که در شرایط حساس و شرایطی که نیاز به حضور آنان هست تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم شریف استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزودند: با توجه به شرایط جهانی، بین المللی و مذاکراتی که با طرف های غربی در حال انجام است، این حضور پیام بسیار روشنی برای تیم مذاکره کننده داشت که این ملت پشتیبان آنان بوده و عقبه سنگینی برای تیم مذاکره کننده است که بتوانند در مذاکرات از حقوق ملت به شایستگی دفاع کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور گسترده ملت سرافراز ایران پیامی برای طرف های غربی نیز داشت، ادامه دادند: دشمنان باید بدانند که ملت ایران در اوج برنامه ریزی و توطئه های آنان و تحریم ها دست از آرمان های خود بر نمی دارد.

ایشان اظهار داشتند: این گونه تجلیل و تکریم از شهیدان نشانگر این بود که هنوز فرهنگ این ملت شهادت و مبارزه با دشمنان است، برای ملت ایران عزت طلبی و تسلیم نشدن در برابر دشمنان بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت ایران قهرمانانه در کنار رهبر معظم انقلاب و شهدا ایستاده است، ابراز داشتند: بیعت مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدا ناگسستنی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.