دشمنان به دنبال تخریب فرهنگ هستند93/01/25

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%2014.jpegرئيس هيات علمي بعثه مقام معظم رهبري  حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری طی سخنانی اظهار داشتند: دشمنان همان گونه که در مقوله اقتصادی درصدد معارضه با کشور و ملت ما هستند و با تحریم های به اصطلاح فلج کننده می خواهند این توان را از کشور بگیرند، در بخش فرهنگی نیز با تدوین برنامه های متنوع و با به روی آنتن بردن شبکه های فارسی زبان متنوع، درصدد بی محتوا کردن فرهنگ جامعه از فرهنگ دینی هستند.

ایشان افزودند:در واقع دشمنان ابتدا به دنبال تخریب فرهنگ هستند و در گام بعدی درصدد تحمیل فرهنگ خودشان به جامعه ما می باشند تا آحاد جامعه و به ویژه جوانان را با این تخریب و تحمیل ها تسلیم فرهنگ خود کنند.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه بیان داشتند: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب از سال های گذشته در زمینه مسئله تهاجم فرهنگی، توصیه ها و هشدارهایی را مطرح کردند، اما متاسفانه برخی مسئولان آن روزها، این مسئله را جدی نگرفتند.

عضو هيات امناء جامعه المصطفي بیان داشتند: اگر جامعه ما، سنت های ایرانی اسلامی خود را از دست بدهد، قطعا نمی تواند روی پای خود بایستد و در شرایط سخت و بحرانی از منافع ملی و مبانی اعتقادی خود دفاع کند. لذا باید تلاش کنیم تا با عزم ملی دولت و مردم، به دنبال احیا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی باشیم تا جامعه مسموم خوراک بیگانگان نشود.

مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور فرمودند: دولت اگر مسائل اقتصادی را بخواهد به مردم واگذار کرده و خود بر این مسئله نظارت کند، بسیار خوب است و مشکلی ندارد، اما اگر کسانی بخواهند این مسئله را مطرح کنند که فرهنگ را نیز نظیر اقتصاد به مردم واگذار کنیم تا خودشان خوب و بد را تشخیص دهند، دچار یک اشتباه استراتژیک شده اند.

ایشان ادامه دادند: اگر مردم ما به حال خودشان گذاشته می شدند و دشمنان ما این همه تبلیغ نمی کردند، شاید این انتظار وجود داشت که فرهنگی ملی اسلامی مردم، سره را از ناسره تشخیص دهد و خودشان به موقع اقدام کنند، اما زمانی که دشمنان با تمام وجود درصدد نابودی بنیان های فرهنگی جامعه اسلامی هستند، نمی توانیم بگوییم خود مردم زشتی ها و زیبایی ها را از هم تشخیص دهند. 

آیت الله حسینی بوشهری در پایان تصریح کردند: امروز مردم ما در یک محاصره جدی تبلیغاتی قرار دارند، بنابراین لازم است در خصوص مسائلی نظیر تولید کتاب، فیلم، موسیقی و سایر موضوعاتی که به بخش فرهنگ مربوط می شود، دولت به عنوان یک دولت اسلامی مراقبت های لازم را داشته باشد تا جامعه ما تحت تاثیر فضای منفی دشمن قرار نگیرد و احیانا از داخل نیز القائاتی متوجه مردم نشود که در حال خروج از مسیر ایرانی اسلامی هستیم.

دیدگاه‌ها   

حادثه منا
#1 حادثه منا 1394-08-10 10:49
من کسی نیستم اما به نظرم برای افرادی که این نظر رو دارن که میگن نباید میرفتند حج متاسفم مگه اون ها میدونستن که اگه برم بچه هاشون یتیم میشن بعدشم حج یکبارش واجب است اونایی که بیشتر از یکبار رفتن کارشون درست نبوده ولی باز اون ها هم تقصیری نداشتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.