دشمنان ذهن و روح جوانان را هدف گرفته اند93/07/02

http://bushehri.net/images/busshehri/zaman%206.jpegمدیر حوزه‎های علمیه سراسر کشور فرمودند: امروز دشمنان ذهن، فکر و روح جوانان را هدف گرفته‎اند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری «دامت برکاته» روز سه شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شیخ صدوق قم با بیان اینکه دشمنان امروز برنامه‏‏‎های هدفمند و حساب شده‎‏ای برای منحرف کردن جوانان دارند افزودند: دیروز دشمنان به دنبال حذف فیزیکی و ضربه زدن به جسم جوانان این کشور بودند اما امروز استراتژی آنان تغییر پیدا کرده است.
آیت الله حسینی بوشهری افزودند: امروز همگان به اهمیت ابزارها و رسانه‏‏‎های در اختیار واقف هستند مخصوصا اگر این ابزار در خدمت اهداف مثبت و مطلوب باشد اما اگر استفاده از ابزارهای مدرن از جمله اینترنت، تلفن همراه و نرم افزارهای مرتبط با آن در خدمت فساد و تباهی باشد خطرناک و هشدار دهنده است.
ایشان اظهار داشتند: همه دلسوزان وظیفه دارند در مقابل فساد ناشی از این ابزارها ایستاده و جوانان وطن را از سقوط در پرتگاه انحراف بازدارند.
امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزودند: دانش آموزان کشور باید با روحیه و شادابی تحصیل و تعلیم را جدی گرفته و آن را وسیله‏‎ای برای ارتقای کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان بدانند و کشور را به سمت آبادانی و تعالی به پیش ببرند.
آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: عمر انسان به سرعت می‏‎‏گذرد و فرصت‏‎های جوانی از دست می‏‏‎رود پس جوانان باید با درک ارزش این ایام و تلاش برای تحصیل و تهذیب نفس آن را قدر بدانند.
استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم ادامه دادند: دانش آموزان باید به رزمندگان تأسی کرده و با درک اخلاص و معنویت آنان و دوری از گناه و آلودگی‎‏ها شیطانی، راه خود را در پیش گیرند.
ایشان در ادامه فرمودند: رزمندگان اسلام با مجاهدت و تلاش روحی، معنوی و جسمی خود کشور را نجات داده و سعادت آن را برای استفاده امروز شما دانش آموزان تضمین و در مسیر انقلاب خون‏‎‏های پاک خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه همه دانش آموزان است که این دستاوردها را حفظ کرده و ارتقا بخشند.
در سال تحصیلی جدید، حدود 220 هزار دانش آموز در یک هزار و 311 مدرسه و مرکز آموزشی استان قم مشغول به تحصیل می‎شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.