دشمنان قسم‌خورده جهان اسلام به دنبال ناامنی مطلق در منطقه هستند95/05/01

http://bushehri.net/images/01/3/120/13950431000279_PhotoA.jpgحضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» به ناامنی برخی کشورهای منطقه اشاره کردند و فرمودند: دشمنان قسم‌خورده می‌خواهند جهان اسلام در ناامنی مطلق بسر ببرد بنابراین سلاح و امکانات برای دست‌پرورده‌های خودشان در منطقه می‌فرستند.

ایشان ضمن ابراز رضایت از اقدامات و عملکرد پلیس قم در حوزه امنیت اخلاقی اظهار کردند: از اهداف و اقدامات پلیس قم و شخص فرمانده انتظامی مطلع بوده و طراز پلیس قم را بالا می‌دانم.

همچنین در ادامه با اشاره به حساسیت شهر قم به عنوان پایتخت مذهبی کشور و تهدیدات دشمنان، به آیه «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه» اشاره کردند و افزودند: شرایط کشور در جبهه‌های مختلف خوب است. همان طور که در رسانه‌ها منتشر شد تهدیدات دشمن در ماه مبارک رمضان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد و این از الطاف الهی بود.

امام جمعه شهر مقدس قم سپس به ناامنی برخی کشورهای منطقه اشاره کردند و فرمودند: دشمنان قسم خورده می‌خواهند جهان اسلام در ناامنی مطلق به سر ببرد. بنابراین سلاح و امکانات برای دست پرورده‌های خودشان در منطقه می‌فرستند.

ایشان همچنین افزودند: این دست پرورده‌ها با حمایت اربابانشان در منطقه تاخت و تاز می‌کنند، البته شکست پشت شکست نصیبشان شده و نمونه آن در سوریه است که شکست‌های زیادی متحمل شده‌اند.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان فرمودند: نمایش زشتی که رئیس اطلاعات عربستان در میان منافقین در فرانسه داشت نشان می‌دهد اینها ورشکسته شده و جنازه یک مرده را حمل می‌کنند. نیروی انتظامی با تقدیم شهدا به نظام و انقلاب با وجود ناامنی‌های منطقه به مقابله با دشمنان پرداخته و به مرزداری مفتخر است و در داخل نیز اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی قابل تحسین است.

دیدگاه‌ها   

ali karghar
#9 ali karghar 1394-08-30 06:53
marg bar amrika
نقل قول کردن
محمدهادی
#8 محمدهادی 1394-08-28 08:36
سلام من میگم وای به روزی که روزهای ملی و یوم الله های کشور ایران اسلامی عزیز، رنگ غرض ورزی های سیاسی را به خود بگیرد.
نقل قول کردن
شهاب علیزاده
#7 شهاب علیزاده 1394-08-22 16:28
به نظر من شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در قرآن و مبانی دینی و اعتقادی امت پیرو پیامبراعظم(ص) دارد.
هیچ انسانی نمی تواند خود را مسلمان بنامد و به شعار «مرگ بر آمریکا» که بیان کننده ظلم ستیزی و مخالفت با هر گونه جنایت، خیانت، ظلم، بی عدالتی وطاغوت است معتقد نباشد.
قرآن فرمود«ومن یکفر بطاغوت» اول باید نسبت به طاغوت که نماد بارز آن در عصر حضرات ابراهیم(ع) نمرود، عصر موسی(ع) فرعون، عصر نبی مکرم اسلام(ص) ابوجهل، ابولهب و ابوسفیان ها و عصر امیرالمؤمنین و امام حسن مجتبی(علیهم السلام) معاویه بن ابو سفیان، عصر امام حسین(ع) یزیدبن معاویه و ابن زیادها و در قرن ما یعنی عصر امام خمینی(ره) و امام خامنه ای(حفظه الله) آمریکا و اسرائیل برائت جست و آنگاه «یؤمن بالله» ایمان به خدا معنا می یابد.
با این وصف آیا می شود کسی مسلمان باشد بدون «یکفر بطاغوت»؟
چرا پیروان مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت معتقدند «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»؟
نقل قول کردن
ناشناس
#6 ناشناس 1394-08-22 05:11
سلامم دوستان لطفا یک تحقیق کنید در مورد کسانی که در تاریخ 13 ابان سفارت را گرفتند ببین الان هر کدام کجا هستند و فرزندانشان کجا درس می خوانند
نقل قول کردن
مرگ بر امریکا
#5 مرگ بر امریکا 1394-08-17 14:08
تا صحبت از گزینه و تهدید و میز و حمایت از داعش است: مرگ بر امریکا
نقل قول کردن
ناشناس
#4 ناشناس 1394-08-13 13:54
مرگ بر آمریکا
نقل قول کردن
دانش آموز
#3 دانش آموز 1394-08-13 13:54
باید بقول امام فریاد زد مرگ بر آمریکاااااااااا ااااااااااااااا اااااااااااا و سگ نگهبانش اسرائیللللللللل للللللللللللللل حروم زاده
نقل قول کردن
سارویان
#2 سارویان 1394-08-13 04:34
خدالعنتشون کنه دست از سر این مردم مظلوم بر نمی دارند
نقل قول کردن
برزوسیستانی
#1 برزوسیستانی 1394-08-11 10:41
ایران اجرای توافق هسته‌ای را با جمع آوری تعدادی از سانتریفیوژهای خود در تاسیسات هسته‌ای نطنز آغاز کرده با این وجودی که آمریکا به فرموده شما تهدیدادش را کنار نگذاشته و گزینه هایش هنوز روی میز است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.