دفتر همکاری های علمی دانشگاه و نیروی انتظامی با حضور آیت الله حسینی بوشهری تاسیس شد92/07/20

http://www.bushehri.net/images/busshehri/12/1/13920720093114767343694.jpgهمزمان با هفته ناجا در مراسمی دفتر همکاری های علمی دانشگاه و نیروی انتظامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با حضور حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تاسیس شد

 در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مسئولین نیروی انتظامی استان و جمعی از اساتید واحد قم در سالن جلسات پردیسان برگزار شد،آیت الله حسینی بوشهری رییس حوزه های علمیه سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشتند : الحمدلله در شرایط کنونی به برکت انقلاب اسلامی نیروی انتظامی در فضایی حرکت می کند که بسیار ارزشمند است


نماينده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبري ادامه دادند : نیروی انتظامی اکنون در صدد به رخ کشیدن قدرت خود نیست بلکه هدف اصلی آنان تامین امنیت و آسایش مردم است .
ایشان ادامه دادند: نیروی انتظامی نمی خواهد مشکلات را تنها با برخورد خود حل کند زیرا می داند برخورد بدون استفاده از جنبه های علمی و فرهنگی در کاهش جرم ماندگار نخواهد بود .
مدیر  حوزه های علمیه سراسر کشور تصریح کردند : سالم سازی جامعه و اشاعه فرهنگ اسلامی باید توسط نهاد های فرهنگی صورت گیرد .
ایشان به بحث عفاف و حجاب اشاره کردند و افزودند : باید چند نهاد با هم عمل کنند ولی متاسفانه همه از نیروی انتظامی انتظار برخورد دارند.
آیت الله حسینی بوشهری به تاسیس دفتر همکاری های علمی دانشگاه و نیروی انتظامی اشاره کردند و فرمودند: این تعامل و همکاری بسیار مبارک و سودمند است.
  عضو شوراي عالي حوزه هاي علميه ابراز امیدواری کردند  فعالیت های علمی فرهنگی در استان قم نسبت به استانهای دیگر الگو باشد و اظهار داشتند : امیدواریم در تمامی استانها همکاری نیروی انتظامی با دانشگاه و حوزه منشا خیرات شود.
ایشان رابطه مستحکم بین مراکز علمی و نیروی انتظامی را آغاز یک حرکت عظیم دانستند .
در ادامه سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم طی سخنانی اظهار داشت : اقدامات پلیس اگر بر محور و بستر علم باشد با کمترین تنش بوده و باعث آرامش مردم می شود .
مجتبایی با اشاره به استفاده از دستاورد های علمی در مسیر امنیت و آرامش مردم اظهار داشت : یک نمونه بارز از خدمت رسانی  به مردم را می توان استفاده از دوربین در سطح شهر عنوان که باعث کنترل ناهنجاریها و کشف جرائم شده است،وی از قاسمی رییس واحد قم تقدیر و قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از اساتید و پژوهشگران در دو حوزه دانشگاه و نیروی انتظامی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و قدر دانی شد.

دیدگاه‌ها   

نقوی
#1 نقوی 1394-08-14 14:25
پس چرا تو کشور ما هر کس مسئول قسمتی است که تخصصی در آن ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.