دلجويي مدير حوزه هاي علميه از خانواده داغدار نوجوان قمي94/04/02

http://bushehri.net/images/zamanmmm/IMG10114998.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور  با حضور در منزل نوجوان 12 ساله قمي، از خانواده و بازماندگان وي دلجويي کردند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته»، شامگاه دوشنبه براي عرض تسليت با حضور در منزل مرحوم محمدحسين قرباني با خانواده آن مرحوم ديدار کردند.

در ابتداي اين ديدار ابوالقاسم محمدي از بستگان اين نوجوان قمي با قدرداني از مدير حوزه هاي علميه کشور به تشريح حادثه درگذشت اين نوجوان پرداخت و گفت: مرحوم محمدحسين قرباني به همراه جمعي از نوجوانان محل، شامگاه پنجشنبه 21 خردادماه سال جاري در حال بازي بودند که هنگام خارج کردن توپ فوتبال از زير يکي از ماشين ها و برخورد دستش با تير روشنايي بوستان، دچار برق گرفتگي مي شود. 

وی با اشاره به تذکر باغبان بوستان به شهرداري و اداره برق استان قم براي تعمير و ايمن سازي اين بوستان، گفت: باغبان چندين نوبت اعلام کرده بود که اين بوستان مشکل دارد.

اين عضو خانواده قرباني با اشاره به ناکام ماندن تلاش گروه هاي سياسي و رسانه هاي بيگانه براي سوء استفاده از اين حادثه گفت: اين گروه ها افرادي نيستند که دلسوز باشند و ما شرمنده شهدا و پايبند به انقلاب هستيم.

آيت الله حسيني بوشهري نيز  با ابراز تاسف از حادثه برق گرفتگي مجدد کودکان در استان قم، ابراز داشتند: سال گذشته حادثه برق گرفتگي اتفاق افتاد و انتظار اين بود ديگر اين مسئله تکرار نشود.

ایشان افزودند: همان گونه که مسئولان وعده دادند بايد تدبيري جدي و اساسي براي رفع اين گونه حوادث در قم و کشور انديشيده شود.

مدير حوزه هاي علميه کشور در پايان ضمن آرزوي سلامتي و توفيق خانواده قرباني، براي نوجوان 12 ساله قمي علو درجات و براي بازماندگان صبرجزيل و اجرمضاعف از خداوند منان مسئلت کردند

دیدگاه‌ها   

مرگ بر امریکا
#2 مرگ بر امریکا 1394-08-17 14:11
جناب آیت الله حسینی بوشهری به قول شما هجمه های سنگینی درباره روحانیت صورت گرفته به طوری که یکسالی هست آیت الله مکارم شیرازی را هدف قرار داده اند و از وی به نام حرام یاد می شود یعنی همه چیز را حرام کرده الان وقتی اسم ایشون میاد همه بیاد حرام میافتند صدها جک در این مورد ساخته اند و نشان می دهد بسیار تاثیر گزار بوده اگر افرادی از طلبه ها در فضای مجازی نباشند و به صورت مستمر فعالیت نکنند آینده بسیار بدی در انتظار روحانیت است
نقل قول کردن
محمدحسین مشهدی
#1 محمدحسین مشهدی 1394-08-15 08:47
سلام من یک طلبه هستم در فضای مجازی کم وبیش حضور دارم به قرآن محمد چنان روحانیت را زیر سوال برده اند که اگر فرد فاسدی مانند گلشیفته فراهانی را لخت بگذارند همه ازش دفاع می کنند یا اگر دفاع نکنند چیزی نمی گویند اما کافیه تصویر یک روحانی را بگذارند وبه دروغ بهش چیزی نسبت بدهند چنان بهش حمله ور می شوند که گویی انتقام انتقام صد ساله خود را می خواهند بگیرند آیا حضور صد درصدی روحانیت برای از بین بردن این سیاه نمایی لازم نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.