دنياگرايي آفت عبوديت است94/04/04

http://bushehri.net/images/zamanmmm/IMAGE635266893990000000.jpgمدير حوزه هاي علميه سراسر کشور دنيا گرايي را آفتي جدي در مسير بندگي انسان دانستند و تاکيد کردند: کساني که در اين دنيا از لحاظ عمل توشه مناسبي تهيه کرده اند، در آخرت رستگار مي شوند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» ظهردیروز در نمازخانه مرکز خدمات حوزه هاي علميه، ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن، ماه آمرزش گناهان و فرصتي ناب براي عبوديت دانستند.

ایشان در ادامه سخنان خود با بيان رواياتي به بيان نکات اخلاقي پرداختند و دنيا طلبي و مادي گرايي را آفتي جدي در مسير بندگي انسان خواندند.

ایشان با بيان اين که سرمايه ما در آخرت اعمال ما است، بیان داشتند: حضرت امام هادي(ع) در روايتي تاکيد مي فرمايند« الناس في الدنيا باموالهم و في الاخره باعمالهم»

آيت‌الله حسيني‌ بوشهري تصريح کردند: کساني که در اين دنيا از لحاظ عمل توشه مناسبي تهيه کرده اند، در آخرت رستگار مي شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علميه قم خاطرنشان کردند: در اين دنياي مادي پولدارها و افرادي که ميليونر و ميلياردر هستند توي بورس هستند؛ در حالي که ملاک برتري عمل صالح و تقوا است نه سرمايه و پول.

آيت‌الله حسيني‌ بوشهري افزودند: فردي خدمت مولا علي(ع) رسيد و از آن حضرت تقاضاي موعظه و نصحيت کرد؛ حضرت خطاب به او تاکيد کردند از کساني مباش که به آخرت اميدواري اما دستت از عمل خالي است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيان داشتند: اميدواريم خداي متعال اکمل الايمان را نصيب ما کند و بتوانيم به مرحله يقين، احسن نيات و اعمال برسيم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.