دنیا با رویکرد نظام مردم سالار به جمهوری اسلامی نگاه می کند94/12/07

http://bushehri.net/images/01/20/111111111/357279IMG-20160224-WA0019.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار است که همه ارکان و نهادهای مهم آن مبتنی بر آرای مردم است و دنیا نیز با همین رویکرد به ایران نگاه می کند.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» روز جمعه پس ازانداختن رای خود به صندوق در مسجد امیرالمومنین شهر بوشهر در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها افزودند: هر چه حضور مردم در پای صندوق رای قوی و با شکوه تر باشد نگاه دنیا نیز به ملت ایران نگاه متفاوتی خواهد بود از این رو از مردم انتظار داریم در آزمون بزرگ امروز در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حضوری جدی و معنادار داشته باشند.

ایشان اضافه کردند: تجزیه و تحلیل های دوستان و دشمنان ایران اسلامی مبتنی بر نحوه شرکت مردم در عرصه انتخابات است از این رو مردم تلاش کنند هر چه زودتر در این مسابقه ملی و دینی حضور پررنگ داشته و آن را به تاخیر نیندازند.

آیت الله حسینی بوشهری یادآور شدند: شرکت در انتخابات و رای دادن از جمله اقدام هایی است که انسان باید زودتر و با یک عزم جدی تری در آن حضور پیدا کند.

ایشان افزودند: امیدواریم نتایج انتخابات، برای اعتلا، پیشرفت، هویت ملی، فرهنگی دینی کشور باشد.

استاد سطوح عالي حوزه علميه قم در ارتباط با جایگاه مجلس خبرگان رهبری بیان کردند: این مجلس نهادی بسیار مهم در کشور است زیرا تنها نهادی است که در انتخاب رهبری نقش اساسی دارد.

ایشان با اشاره به اینکه بعد از ارتحال امام خمینی (ره) شاهد بودیم که انتخاب رهبری از سوی مجلس خبرگان صورت گرفت ادامه دادند: کار خبرگان برای روز مباداست و برای اینکه حرکت کشور متوقف نشود و جایگاه ولی فقیه جایگاه مستمری باشد این نهاد مقدس می تواند در آن روز نقش خود را به‎خوبی ایفا کند.

مدیر حوزه های علمیه کشور در ارتباط با جایگاه مجلس شورای اسلامی نیز فرمودند: کار ریل گذاری برای اقتصاد، فرهنگ و مسائل مختلف کشور از سوی مجلس شورای اسلامی تعیین می شود.

ایشان ادامه دادند: چنانچه نمایندگانی با تخصص های مختلف، آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی در این عرصه حضور پیدا کنند بدون شک می توانند نقشی مهم در پیشرفت کشور داشته باشند.

دیدگاه‌ها   

علی کرامتی
#2 علی کرامتی 1394-08-16 14:05
سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !
نقل قول کردن
مناعتی
#1 مناعتی 1394-08-16 07:21
خون گرم و استوار نام این همه شهید را فریاد می زند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.