دنیای اسلام دچار مشکلات جدی است92/10/20

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476416562500.jpgحضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور و خطیب جمعه قم  با اشاره میلاد حضرت رسول اکرم و هفته وحدت به مشکلات دنیای اسلام اشاره داشتند و افزودند: دنیای اسلام دچار مشکلات جدی است و باید به تمام ابعاد و بخشهای دنیای اسلام نگریست. ایشان افزودند: از یک سو نظام سلطه برنامه ریزی برای حمله به کشورهای اسلامی دارد و نیروهای اسلامی را از بین می‎برد و از سوی دیگر برخی کشورهای اسلامی بخاطر نشان دادن ارادت خود به اربابشان آمریکا، با اسراییل برای مقابله با کشورهای اسلامی هم پیمان میشوند.

ایشان با اشاره به اینکه یک علت این همه مشکلات دنیای اسلام، ضعف و سستی خود مسلمانان است بیان داشتند: مسلمانان توجه به بازارهای اسلامی و جمعیت شان ندارند و به وحدت خودشان توجه ندارند اگر ما میخواهیم به شکوه اسلامی خود برسیم، فقط در سایه وحدت امکانپذیر است.

ایشان با اشاره به اینکه کشوری اعلام میکند ما برای مقابله با شیعیه پلیس ضد شیعه درست کردیم افزودند: نفس این کار زشت است شیعیان خیرخواه امت اسلامی هستند و عوض اینکه با اسراییل مقابله کنند به فکر مقابله با شیعه هستند در ادامه ایشان افزودند: ما باید حول محور پیامبر، قرآن، اسلام و کعبه تکیه و پیاممان را به جهان منتقل کنیم. ایشان افزودند: نخبگان جامعه، نخبگان دانشگاه و حوزه باید بسیج شوند و فرهنگ وحدت را در جامعه منعکس کنند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.