ديدار مدير و معاونين مركز خدمات حوزه‎هاي علميه استان قم با حضرت آيت الله حسيني بوشهري 92/02/17

http://h-bushehri.ir/images/zaman/135.jpgدر دیدار آقاي محمودي مدير مركز خدمات استان قم، با حضرت آيت الله حسيني بوشهري، درباره مسائل و مشكلات پيرامون طلاب و روحانيون محترم بحث و تبادل نظر شد.
در اين ديدار آيت الله حسيني بوشهري ضمن تبريك ميلاد باسعادت حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها و تسلیت مصيبت هتك حرمت  مدفن  حجر بن عدي و آتش زدن مقبره جعفر طيار، فرمودند: ابتدا وظيفه مي‎دانم تشكر ويژه از خدمات و تلاش جناب حجت الاسلام و المسلمين اقاي رباني و جنابعالي داشته باشم. واقعا خدمت بي منتي است كه براي همه عزيزان از اساتيد و طلاب انجام مي‎شود. در حضور شما سروران ارجمند بايد به رواياتي كه در مورد خدمت به بندگان خدا به ما رسيده اشاره نمايم؛ در كتب روايي شيعه نقل شده: الخلق عيال الله و خدمت به عيال خدا خدمت مستقيم به خود خداوند است.
افرادي را مي شناختم كه اصولا به هر دليلي با نظام و رهبري زاويه داشتند لكن بعد از خدمات ارزشمند مركز خدمات و تكريمي كه نسبت به اين دوستان انجام شد، ديدگاه و اعتقادشان به نظام و رهبري به گونه‎اي ديگر شد.
از عمق وجود اذعان مي‎كنم كه انصافاً جوانه‎هاي اميد، نشاط و سرزندگي در جان طلاب به واسطه خدمات مركز خدمات ايجاد گرديد و به نوعي مركز خدمات ملجأ و پناهگاه و مأمن طلاب و اساتيد گرديده است. لذا ترديد نكنيد كه سنگر مركز خدمات سنگر عبادت است و در عبادات روزمره خود مثل نماز و روزه تلاش خودتان را فرض كنيد.
ايشان در ادامه بيان نمودند: توصيه و سفارش اكيد اينجانب به همكاران خودم در مركز مديريت، همكاري و همراهي بيش از پيش با مركز خدمات بوده و خواهد بود اعتقاد ما اين است كه در صورت همكاري پر ثمر بين دو مركز عوايد و منافع بسياري به طلاب و اساتيد ارجمند خواهد رسيد كه هدف ما همين است.
مدیر حوزه های سراسر کشور در پایان فرمودند: پيشنهاد بنده اين است كه هر دو مركزِ خدمات و مديريت را هدفمند نماييم؛ يعني خدمات عامي كه به همه طلاب ارائه مي‎كنيم به قوت خود باقي باشد لكن طلابي كه نخبه تحصيلي و علمي و داراي ويژگي‎هاي خاصي هستند به صورت مستمر در امر خدمت رساني، ياري كنيم. بهتر این است که از تعداد محدودي شروع كنيم تا مصداق بارز «سنگ بزرگ نشانه نزدن است» نشويم، به مرور دامنه را گسترش دهيم تا به ياري خداوند و  فضل الهي به صورت ملموس خروجي كار ديده شود. در قدم اول، به همكاران توصيه كرديم تا در تابستان براي شناسايي طلاب وقت بگذارند.

سپس ايشان براي تمامي دست اندركاران مركز خدمات حوزه‎هاي علميه كشور آرزوي توفيقات روز افزون نمودند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.