ديگر سلاح رويارويي با دشمن سلاح هاي ميکروبي، شيميايي و توپ و تانک نيست92/06/05

http://h-bushehri.ir/images/zaman/IMAGE634333739430781250.jpgعضو هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري تصريح کردند: نسل جوان در برابر تهاجم و شبيخون فرهنگي به حمايت همه جانبه عالمان ديني و پيام رسان عرصه رسانه نياز دارد.
آيت الله حسيني بوشهري در مراسم قدرداني از دست اندرکاران برنامه هاي ماه مبارک رمضان و تابستان92با بيان اين که ديگر سلاح رويارويي با دشمن سلاح هاي ميکروبي، شيميايي و توپ و تانک نيست؛ فرمودند: سلاح اين رويارويي؛ تبليغات واطلاع رساني است که سلاحي کارا و کارآمد است.
ایشان خطاب به نقش آفرينان رسانه ملي، به توطئه هاي دشمنان در عرصه فرهنگي اشاره کردند و افزودند: دشمنان با نقشه هاي پيچيده و با ابراز رسانه در حال تخريب و مسموم کردن انديشه و افکار عمومي هستند.
مدير حوزه هاي علميه سراسر کشور فرمودند: کارگزاران رسانه ديني علاوه بر نقش آفريني رسانه ها بايد بدانند که تخصص و زمان و نحوه اجراي برنامه ديني مي تواند در تاثيرگذاري آن سهم داشته باشد.
آيت الله حسيني بوشهري در بخش ديگري افزودند: بايد متوجه بود که طرح مضامين دنيايي در کنار مضامين ديني نبايد پررنگ تر باشد تا مطالب ديني تاثير گذاري بهتر و بيشتري داشته باشد و به اعتلاي اسلام بيانجامد.
همچنين در اين مراسم رييس مرکز نظارت و ارزيابي رسانه ملي گفت: در بررسي برنامه ها علاوه بر نظارت شبکه ها شوراي نظارت بر برنامه هاي سازمان دخيل است و سعي کرده ايم امسال در بررسي برنامه هاي رمضاني و تابستاني به تحليل سبک زندگي، ابعاد دين و مقوله اميد بخشي توجه داشته باشيم.
خيامي با بيان اين که در برنامه هاي امسال فضاي حاکم بر برنامه ها براي نخستين بار ارزيابي شد، افزود: امسال همچنين موسيقي و شيوه طرح مسائل بررسي شد و آنچه به دست آمد عملکرد موفق برنامه هاي امسال نسبت به سال هاي گذشته بود يعني پيشرفت و انعطاف بيشتر در برنامه ها ديده شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.