دکتر روحانی با منطق نافذ خود حقانیت ایران را به رخ دشمنان کشید92/07/12

http://www.bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476380000000.jpgخطیب جمعه قم،حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری  با قدردانی از حضور مقتدرانه رییس جمهوری و هیات همراه در نیویورک، فرمودند: رییس جمهوری با منطق نافذ خود دیدگاه‌های نظام جمهوری اسلامی را در دفاع و حمایت از حقوق ملت ایران به خوبی بیان کرد.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم، با تاکید بر حفظ خطوط قرمز در دیپلماسی طبق سفارشات رهبر معظم انقلاب، افزودند: نمی‌توان به یک لبخند ساده آمریکا اعتماد کرد، چرا که اوباما طی دیدار اخیر خود با نتانیاهو می‌گوید گزینه نظامی علیه ایران وجود دارد و هنوز پرونده هسته‌ای ایران بر روی میز قرار دارد و تحریم‌های ما موجب پذیرش این مذاکرات از سوی ایران شد.

ایشان با بیان این‌که ایران ثابت کرده که به دنبال سلاح هسته‌ای نیست و آمریکائیان با بهانه‌های بی‌اساس ما را تحریم کرده‌اند، فرمودند: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب سفارش کرده‌اند باید نرمش مقتدرانه داشت و نشان داد که با نرمش قهرمانه می‌توان روش‌های دیپلماسی را عوض کرد.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: در سال 90 آمریکائیان بارها درخواست ملاقات و مذاکره داشتند و امروز این مذاکره را خواسته ایران می‌دانند، در حالی که ملت و مسوولان صداقت خود را نشان داده‌اند و قطعا امروز نیز این تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کردند: آمریکا با سخنان خود نشان داد تابع اسرائیل است و در این شرایط مردم و مسوولان باید با بصیرت با این فضای باز برخورد کنند تا دشمن از آن سوء استفاده نکند.

دیدگاه‌ها   

دانشمند
#1 دانشمند 1394-08-28 09:24
متاسفانه در کشور ما بزرگان در حیاتشان قدرشان دانسته نمی شود باید بمیرند تا بزرگی شان ثابت شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.