دیدار مدیر حوزه های علمیه کشور از خانواده طلبه شهید حجت اسدی95/02/22

http://bushehri.net/images/busshehri/9/1/134452_orig.jpgمدیر حوزه های علمیه سراسر کشور فرمودند: شهدای مدافع حرم کاری ارزشمند انجام داده و برای همیشه نامشان ماندگار خواهد بود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین آیت الله اسلامی و مدیریت حوزه علمیه قزوین با خانواده طلبه شهید مدافع حرم دیدار و از صبر و استقامت این خانواده قدردانی نمودند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه کشورهایی نظیر سوریه و عراق بیان کردند: امروز جبهه مقاومت با همه کمبودها ولی با اقتدار و با توسل به ائمه معصومین در دفاع از کیان و خاک خود جانانه دفاع کرده واجازه نخواهد داد که کشور خود در دست گروههای وحشی نظیر داعش قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کردند: امروز داعش و همه گروههای تروریستی در خاک سوریه و با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی وآل سعود دست به جنایات وحشیانه ای می‎زنند که همین مدافعان حرم و مثل شهید طلبه اسدی این اجازه را نخواهند داد که به اماکن مقدسه تعرض و جسارت نمایند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه دادند: گروههای تروریستی حتی اگر مقابل آنها ایستادگی نمی کردند به مقابر مقدس جسارت می کردند که نمونه آن را متاسفانه انجام دادند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با فداکاری و ایثار مدافعین حرم بیان داشتند: رهبری فرزانه انقلاب به زیبایی بیان نمودند که اگر شهدای مدافعین حرم نبودند باید در برخی از شهرهای کشور خودمان در مقابل داعش ایستادگی و مقابله نماییم که باید قدردان این شهدای ارزشمند باشیم.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.