راه رهبری راه امام است، کلام رهبری، کلام امام است.93/03/15

http://www.bushehri.net/images/ejlasiie/1/856.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند:عده ای تحت عنوان تکثیر مکتب امام، جاده انحرافی رابه مردم معرفی نکنند و به گونه ای سخن نگویند که سلیقه های خود را به دیدگاه های امام تحمیل کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»،  ظهر روز چهارشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مصلی امام خمینی(ره) تبریز با اشاره به رسالت و وظیفه مردم در عصر دیروز اظهار داشتند: امام امروز در میان ما نیست، اما خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در میان ما هستند، راه رهبری، راه امام است، کلام رهبری، کلام امام است.

ایشان بیان داشتند:عده ای تحت عنوان تکثیر مکتب امام، جاده انحرافی رابه مردم معرفی نکنند و به گونه ای سخن نگویند که سلیقه های خود را به دیدگاه های امام تحمیل کنند.

حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، تاکید کردند: آنچه را که رهبری، امروز در موضع گیری خود مطرح می کنند اگر امام خمینی(ره) نیز بودند همان موضع گیری را می گرفتند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور خاطرنشان کردند: برخی طوری حرف می زنند که گویا امام دغدغه اسلام و احکام اسلامی را نداشته است، اما امام دغدغه احکام اسلامی را داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان داشتند: پیام امام این است که مردم و جوانان باید در جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی، نقش آفرین باشند نه دیگران.

ایشان با اشاره به این که پیام امام خمینی(ره) کمک به محرومان و مستضعفان بود، تصریح کردند: امام معتقد بود محرومان جامعه باید زیر دست و پا له نشوند و مشکلات زندگی، آنها را از بین نبرد، امروز عده ای دم از امام می زنند اما وقتی بحث حمایت از مسلمانان جهان مطرح می شود می گویند ما اهل این میدان نیستیم.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: راه امام، سازش ناپذیری و عدم تسلیم در برابر زورگویان و ستمگران است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.