رهبر انقلاب اشراف کامل بر مسائل کلان کشور دارند94/08/27

http://bushehri.net/images/busshehri/tollab-2.jpgمدیر حوزه های علمیه کشور فرمودند: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش همواره آینده را به خوبی ترسیم کرده و بر اقتصاد مقاومتی، تحول، فنون نظامی و ... تأکید دارند و پیشرفت های موشکی را تحسین کردند که این موضوع نشان دهنده اشراف کامل ایشان بر موضوعات کلان کشور است.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر دیروز در دیدار جمعی از کارکنان حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام به روایتی از امام صادق(ع) اشاره کردند و بیان کردند: حضرت فرمودند: «من استوى يوماه فهو مغبون و من كان آخر يوميه خيرهما فهو مغبوط و من كان آخر يوميه شرهما فهو ملعون و من لم ير الزيادة فی نفسه فهو إلى النقصان و من كان إلى النقصان فالموت خير له من الحياة/ هر كس كه (كردار نيك) دو روزش برابر باشد مغبون گشته است، و كسى كه پايان دو روزش بهترين لحظات آن دو روزش باشد همه آرزوى او را كشند و بر او رشك برند، شخص كه آخر دو روزش بدترين اوقات آن دو روز باشد، از نيكى و رحمت خدا دور شده است. و آن كس كه بهتر شدنى در خود نبيند، پس او رو به كاهش نهاده، و كسى كه رو به كاهش باشد، مرگ برايش از زندگانى بهتر است».

ایشان ابراز داشتند: تمام انسان ها دارای یکی از این حالات هستند و باید تلاش کنند آن حالتی را که مورد امضای اهل بیت(ع) است را در خود رشد و پرورش دهند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کردند: رهبر معظم انقلاب در سخنان خویش همواره آینده را به خوبی ترسیم کرده و بر اقتصاد مقاومتی، تحول، فنون نظامی و ... تأکید دارند و پیشرفت های موشکی را تحسین کردند که این موضوع نشان دهنده اشراف کامل ایشان بر موضوعات کلان کشور است.

امام جمعه قم بیان داشتند: اگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مسئله برجام نبود، امروز نمی دانستیم که چه وضعیتی پیش می آمد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این مطلب که یکی از اشخاصی که باید از نفوذ دشمنان جلوگیری کنند، خود شما هستید، اظهار داشتند: البته باید بدانیم که همه ما زیر نظر هستیم؛ چراکه خداوند می فرماید: «وَ قُلِ اعْمَلُواْ فَسَيَرَى اللّهُ عَمَلَكُمْ وَرَسُولُهُ وَالْمُؤْمِنُونَ/ و بگو: «[هر كارى می‎خواهيد] بكنيد، به زودى خدا و پيامبر او و مؤمنان در كردار شما خواهند نگريست».

ایشان با اشاره به روایتی از امام جواد(ع)، ابراز داشتند: حضرت فرمودند: «و اعلم أنك لن تخلو من عين الله فانظر كيف تكون/ و بدان كه در برابر ديده خدايي، پس بنگر كه چگونه‏ اي؟».

مدیر حوزه های علمیه در پایان خاطرنشان ساختند: خدمت زیر لوای حکومت عبادت است؛ پس قدردان آن باشید.

دیدگاه‌ها   

مهمان
#1 مهمان 1394-09-21 07:59
من کلا به شما و همه عزیزان فعال تو نظام مدیونم امیدوارم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.