رهبر معظم انقلاب اخبار قم را با جديت پيگيري مي کنند/ مايه خوشحالي ولي فقيه شويد94/04/10

http://bushehri.net/images/busshehri/10/5855/IMG19060341.jpgعضو خبرگان رهبري ابراز داشتند: رهبر معظم انقلاب نسبت به اخبار قم نگران و با جديت آن را پيگيري مي کنند که هر اقدام مثبت، مايه خوشحالي رهبري و خيرخواهان نظام خواهد بود.

حضرت آيت الله سيد هاشم حسيني بوشهري «دامت برکاته» عصر دیروز در ديدار سرپرست استانداري قم، اظهار داشتند: موضوعات مهم در قم از جهات گوناگون قابل بررسي است و هر مسئول به هر مقدار که بتواند به قم خدمت کند، به همان مقدار مورد عنايت حضرت حق و اهل بيت(ع) قرار خواهد گرفت.

ایشان ابراز داشتند: قم حرم اهل بيت(ع) بوده و به عنوان پايگاه اهل بيت(ع) در جهان اسلام شناخته شده است.

مدير حوزه هاي علميه کشور  با بيان اين مطلب که قم مرکز ثقل شيعه بوده و از جايگاه خاصي در جهان برخوردار است، خاطرنشان ساختند: امروز بزرگترين حوزه علميه جهان تشيع در قم بوده و بيش از 85 هزار طلبه و فاضل در آن مشغول به تحصيل علوم ديني مي باشند.

عضو خبرگان رهبري با بيان اين مطلب که استان قم شاه راه 17 استان مي باشد، تصريح کردند: طلاب بيش از 100 کشور در اين استان مشغول به تحصيل علوم ديني مي باشند که پس از فارغ التحصيلي، حامل پيام انقلاب اسلامي، تشيع، مرجعيت و فرهنگ اهل بيت(ع) در کشورهاي خود هستند.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم بيان داشتند: اين شهر هميشه مورد بغض و کينه طاغوتيان بوده و تلاش داشتند که آن را در محروميت نگه دارند و متأسفانه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ايران نيز اين مشکلات باقي مانده است.

امام جمعه قم افزودند: البته چندسالي است که تحرک خوبي نسبت به عمران و آباداني در اين استان آغاز شده؛ اما اين تحرکات با مشکل جدي عدم ثبات مديران مواجه شده است.

آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به استعفاي ناگهاني استاندار قم، اظهار داشتند: مردم، بزرگان و سياسيون قم از اين اتفاق نگران شده که خوشبختانه وزير کشور با انتصاب به موقع سرپرست، خلأ به وجود آمده را مرتفع کردند.

ایشان تأکيد کردند: انسان هاي مسئوليت پذير و تکليف پذير متناسب با هرمقدار از مسئوليت خود، نقشي تأثيرگذار دارند که اميدواريم جنابعالي برنامه هاي مناسبي در اين مدت براي قم داشته باشيد.

مدير حوزه هاي علميه کشور در توصيه اي به سرپرست استانداري قم، فرمودند: انشاءالله استانداري اي در شأن استان و متناسب با پايگاه اهل بيت(ع) راه اندازي کنيد.

عضو خبرگان رهبري ابراز داشتند: رهبر معظم انقلاب نسبت به اخبار قم نگران و با جديت آن را پيگيري مي کنند که هر اقدام مثبت، مايه خوشحالي رهبري و خيرخواهان نظام خواهد بود.

معاون جامعه مدرسين حوزه علميه قم، خاطرنشان ساختند: برنامه هاي به زمين مانده اي در استان قم باقي مانده که بايد انجام شود.

امام جمعه قم در پايان تصريح کردند: نبايد منوريل به برنامه اي فرسايشي تبديل شود و انشاءالله بتوانيد آن را به پايان برسانيد.

دیدگاه‌ها   

محمد
#3 محمد 1394-09-28 06:58
عکس مراسم نزدید
نقل قول کردن
سلام
#2 سلام 1394-09-26 21:45
با توجه به خبر ثبت نام حاج آقا خواستم به استحضار ایشان برسانم که ضمن اینکه خدا را شاکریم که از وجود مردان الهی همچون شما بهرهمند هستیم اما با توجه به شخصیت ملی وکشوری وشاید بن المللی حضرت عالی شما در هرکجای کشور نامزد شوید یقینا همه مردم با افتخار شما را انتخاب خواهند نمودلذا بهتر بود اجازه میدادید سایر علمای استان هم از این فرصت خدمتگذاری بهره مند شوند ضمن اینکه حضور مضاعف نیروهای تاثیر گذار به ویژه روحانیت استان در رده های بالای نظام هم کمک ویاوری برای امثال جنابعالی است وهم عامه مردم بهترمیتوانند صدای خود را به گوش مسئولان برسانند
نقل قول کردن
مهمان
#1 مهمان 1394-09-21 07:57
سلام حاجی خسته نباشید
خیلی عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.