رهبر معظم انقلاب: نگاه امام راحل نگاه امت ساز بود94/03/16

http://bushehri.net/images/namazjome/IMAGE635092476390468750.jpgحضرت آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری«دامت برکاته»، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد فرمودند: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نگاه امام راحل نگاه امت ساز بود و امروز اسلام اهل سنت مورد حمایت آمریکا و تشییع مورد حمایت لندن نشینان هر دو در صف مخالفان وحدت امت اسلامی هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه با اشاره به ادامه مذاکرات هسته‌ای، با انتقاد از عدم اجازه مسئولان کشور برای برگزاری تجمعات مردمی در حمایت از دستاوردهای هسته‌ای بیان داشتند: مسئولان کشور نباید احساس کنند که این تجمعات مردمی در مقابله با آنها است.

ایشان افزودند: همانگونه که امروز آمریکایی‌ها مجلس سنای خود را برای حمایت از تیم مذاکره کننده‌شان بسیج و متحد می‌کنند، ما نیز باید اجتماعات مردمی را تقویت کنیم چرا که آنها پشتوانه‌های محکمی برای تیم مذاکره کننده خواهند بود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه مذاکره کنندگان باید بر روی حفظ دستاوردهای هسته‌ای تأکید کنند، افزودند: باید در برابر زیاده خواهی‌های طرف مقابل ایستاد و ما اجازه بازرسی مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای را نخواهیم داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کردند: دنیا بداند اگر روزی مذاکرات هسته‌ای به شکست بیانجامد دلیل آن زیاده خواهی‌های آمریکایی‌ها و طرف غربی است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.